“Bedste indisk mad i Århus”
Anmeldelse af Masala

Masala
Reservér bord
tor. 28/1
20:00
nr. 109 af 618 Restauranter i Århus
Anmeldt 5. august 2020

Virkelig god service og virkelig lækker mad! Jeg har spist indisk mad flere steder i Århus, og det her er simpelthen nr. 1. Det er spicy med masser af smag fra det indiske køkken. Det kan kun anbefales herfra.

Tak, Madlysten1234

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Super autentisk indisk mad, hvor de krydre din hverdag med alle mulig lækre krydderier.
Helt sikkert Århus bedste indisk take away !!!

Tak, C3405NTahmadh
Anmeldt 1. august 2020

Ægte autistentisk indisk mad
Super fed oplevelse, god service og hurtig betjening, kan klart anbefales.

Tak, Michaeljensen1
Anmeldt 30. juli 2020

Fantastisk mad med god stemning,
Servicen var meget bæredygtig
Personalet var meget venlig og gjorde det godt :)

Tak, volkand986
Anmeldt 30. juli 2020

Var der inde med en ven og jeg må sige det er noget af det bedste indiske mad jeg har fået serveret i Danmark. Hurtig betjening og venlig kok som laver maden efter eget ønske med hvor stærk maden skal være osv kan klart anbefales og med en mango lassi som drink

Tak, W4682MGmichaelh

Rejsende, der kiggede på Masala, kiggede også på

Har du været i Masala? Fortæl om dine oplevelser!