“DK’s bedste !”
Anmeldelse af Sultan Palads

Sultan Palads
nr. 154 af 634 Restauranter i Århus
Anmeldt 13. august 2021

Hvor skal jeg starte fra? Det var uden tvivl DK’s bedste mellemøstisk mad som jeg har fået i dk. Alt fra forretter til dessert var topklasse. Ikke mindst deres fantastiske service fra deres søde tjenere. Det var alt over forventning. Deres råvarer var friske, og restauranten er byens fineste og ikke mindst RENESTE restaurant man kan besøge i Danmark. Anbefaler klart man kigger forbi Sultan Palads, da det er en oplevelse ud over det sædvanlige. Jeg kommer ihvertfald igen.

Tak, fetnatdka

Anmeldt 2. august 2021

Fik lamme mørbrad, lækkert saftigt kød. Den var veltilbredt og anrettet ned til mindste detalje. Lille detalje men med stor værdi var at der fulgte flagesalt og groft hakket peber med så man selv kun tilpasse efter behov, istedet for standard salt og peber som står ved bordene. Derudover fik man pebersauce og pommes til. Og til blot 229 kr.

Kan varmt anbefales

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, 66tahas
Anmeldt 2. august 2021

Jeg var derinde med min familie her til aften og vi alle gik derfra mætte og en madoplevelse rigere. Tjenerne forklarer retterne tydligt og det giver en god fornemmelse inden du får maden

1  Tak, sim0nlukasp
Anmeldt 2. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk lækker autentisk mad! Var afsted med mine 3 bedste venner og vi var alle utrolig imponeret! Kan helt sikkert anbefales

1  Tak, Navigate38294496529
Anmeldt 2. august 2021

Vi har fuld tilfredse. Maden og servicen var top klasse. Vi kommer gerne igen. Alt var perfekt og rent derinde. Tak for alt.

1  Tak, 876safan

Rejsende, der kiggede på Sultan Palads, kiggede også på

Har du været i Sultan Palads? Fortæl om dine oplevelser!