“GIVER ikke løn! Ved udført arbejde”
Anmeldelse af Atrium

Atrium
nr. 543 af 671 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen

Useriøst sted der ikke giver løn
Cheferne blokere en når man spørg efter sin løn
Og ignorere beskeder

Dato for besøg: december 2022
Tak, Teo0010

Anmeldt 28. oktober 2022 fra mobile enheder

Fik en rigtig modtagelse af en sød tjener og har generelt ikke noget at sætte på
Servicen! Maden var detaljeorienteret og utrolig appetitlig. Det var en rigtig god oplevelse fra start til slut og er beslut en anbefaling værdig!

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, steffenm_llern2022
Anmeldt 23. juni 2022

Vi kom af med 500 kr for vand. Tjeneren fyldte karaffel op uden at spørge og det skulle vi åbenbart betale for. Det burde man gøre opmærksom på. Generelt kedelig mad i små portioner.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, sofiec763
Anmeldt 8. april 2022

Flot sted med dårlig mad og ringe betjening.
'Set menu':
- Rimmet kammusling
- Svinenakke
- Sandkage
Det begyndte godt med appetizers, men den korte anmeldelse er, at flæskesværene var gode. Derfra gik det bare nedad. Kammuslingerne var gode, hvis man eller er til dem i den form. Svinenakken med kål noget træls og dessertkagen direkte tør og uspiselig. Ingen spiste op af nogen af retterne og der var ellers ikke meget.
Dårlig 'attention' på vin. Til sidst gik vores vært op og hentede tre flasker, så vi kunne klare det selv.
Det er langt under lavmålet for en restaurant, som slår sig så hårdt op med høje priser for næsten ingenting, som heller ikke var ret godt.
Meget skuffende oplevelse i de ellers fine rammer.

Dato for besøg: april 2022
Tak, Christian T
Anmeldt 1. januar 2022 fra mobile enheder

Vi havde bestilt nytårsmenu fra Atrium. Vi endte med at smide 8 styks tartar direkte i skraldespanden, fordi den var helt uspiselig. Den var ufattelig senet og krydderier var ikke afbalancerede ift. kødet. Hovedretten var et godt stykke kød, men tilbehøret var trist (lidt tør rødbede og en kartoffel gratin). Desserten var formidabel, men vi var desværre så skuffede over de andre retter, at vi ikke har planer om at besøge Atrium igen.

Dato for besøg: december 2021
Tak, AnnaAndresen

Rejsende, der kiggede på Atrium, kiggede også på

Har du været i Atrium? Fortæl om dine oplevelser!