MN2300
København, Danmark

Perfekt beliggenhed

Anmeldelse af Hotel Royal
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 14. jun. 2023
Rigtig dejligt hotel med den mest optimale beliggende midt i Aarhus.

Personalet i receptionen var for det meste super venlige. Vores værelse var stort og godt vedligeholdt, dog manglede der lige et par detaljer hist og her – der var meget dårlig belysning, døren til badeværelset knirkede meget, det fiksede vi dog selv og det samme med bruseren i badeværelset som var fyldt med kalk, men det fik vi også selv fikset. Det optimale ville selvfølgelig være, hvis hotellet selv opdagede dette.

Morgenmaden var lækker, ikke så stort et udvalg og kaffe lidt til den tynde side, men der var heldigvis flere kaffemuligheder. Dog var de varme muligheder ikke særlig varme – det afhang mere af, hvornår der var fyldt op.

Klart en anbefaling værd.
4,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede 4. jul. 2023
Tusind tak for din feed back
Hvor ville det have været dejligt hvis vi selv havde fundet frem til kalk og dårlig belysning.
Jeg giver din info videre til vores service manager, som jeg ved er ved at udarbejde en tjekliste ved gennemgang af værelser.
Dine feed backs vedr. morgenmaden er hermed også givet videre.
Vi takker mange gange for din anbefaling trods ovenstående og håber at se dig snart igen på Hotel Royal.
1.198 kr.
    1.055 kr.
1.0 km fra Hotel Royal
Vis flere hoteller i Århus
Anmeldt d. 5. juni 2023

Fine og rene værelser og med en fantastisk beliggenhed! Morgenmaden var måske en smule sparsomt på udvalget, men ellers fint. Receptions personalet søndag morgen var fantastiske :-) Det kan anbefales!

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Offpiste A
Reception Front desk, Gæsteservice/reception hos Hotel Royal, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juli 2023

Tusind tak for den fine feed back.
Vedr. morgenmaden, så giver vi dit input videre til vores service manager.
Vi er super glade for at høre at personalet var fantastiskt :-)
Kom snart igen.
God sommer til jer!

Anmeldt d. 4. juni 2023

Virkelig et dejligt hotel og så søde og kompetente ansatte. Vi fik et stort, lækkert og nyrenoveret værelse ud til Storetorv. Vi kommer helt sikkert igen. God morgenmad i den fineste, intime glassal.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, nannamz

Tusind tak for den fine feed back, det betyder virkelig meget for os.
Vi håber at se jer meget snart igen på Hotel Royal.
Rigtig god sommer !

Anmeldt d. 31. maj 2023

Alt på dette smukke hotel, fra lokation, værelse,, morgenmad og ikke mindst de søde og helt utroligt service mindede medarbejdere, gjorde dette ophold til en fantastisk oplevelse.
Vi glæder os til næste gang.

Tak, Curiosity00191448283
Sofie Taraldsen, Guest Services / Front Office hos Hotel Royal, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juni 2023

Kære Curiosity00191448283,

Tusind tak for din flotte anmeldelse, det sætter vi stor pris på! Og tusind tak for at roser personalet, det værdsætter vi utrolig meget.

Håber vi ses næste gang i besøger Aarhus! :D

Anmeldt d. 28. maj 2023

Alt var iorden . Kommer meget gerne igen. Venligt og kompetent personale, som var meget hjælpsomme med stort og småt. Suiten var perfekt og det er beliggenheden også..Eneste minus: Hotellet, som ikke har nogen garage, burde have en valet service:En person, som ved ankomst, tog hånd om bilens placering i Parkeringshus

Tak, Ole K

Kære Ole,

Tusind tak for din fine anmedelse, det sætter vi stor pris på! Jeg er så glad for at du roser personalet, det værdsætter vi utrolig meget, vi strækker os hver dag for at give jer den bedste Royal oplevelse.
Parkering - det er et godt forslag, det skal jeg tage med mig videre.

Håber vi ses ved en senere anledning! :D

Anmeldt d. 24. maj 2023

Det er et overdådigt og skønt hotel, men det vigtigste er sengen og sengetøjet. Andre steder er det som om man ikke kan ånde i deres sengetøj! Det kunne jeg her. En lille detalje, som mangler andre steder, er hylden over vasken. Den savner jeg ofte - men her slap jeg for at placere min toilettaske på WC'et!!! En lille ting jeg savnede på Hotel Royal var blødkogte æg, men jeg er meget imponeret over dette hotel og giver det min varmeste anbefaling!
PS! Jeg boede på værelse 315 - væk fra Store Torv, og der var stille og roligt!

Rejsetype: Rejste alene
Tak, P5222CNmarkm

Kære P522CNmarkm,

Tusind tak for du tog dig tid til at skrive denne fine anmeldelse, det er meget værdsat!
Vi er så glade for at du lægger mærke til de små detaljer, til næste gang, må du gerne spørge morgenmadsholdet om de vil lave blødkogte æg til dig, det gør de rigtigt gerne hvis det er kapacitet til det.

Jeg håber vi ses næste gang du er på besøg i Aarhus! :D