“Mad og betjening helt i top”
Anmeldelse af Restaurant Sylt

nr. 100 af 634 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 9. august 2021

Fantastisk mad fra et køkken der gør det gode strategiske valgt og kun har et sparsomt udvalgt af retter. Betjeningen var helt i top og stemningen var afslappet og god. Dog ligger en kokkenø så tæt på bordene at stegeosen fra maden trænger ind og det kan man så synes er charmerende eller som mig lidt for rustikt. Men det passer tematisk til det sparsommeligt indrettede køkkenagtige miljø man har valgt.

Tak, Tubifix

Anmeldt 19. juli 2021 fra mobile enheder

På ferie i Århus og søgte et sted med gode bedømmelser og vi faldt så over dette skønne sted. Man skal lede efter det da Sylt ligger inde i en baggård. Lad mig sige det med det samme-det er fantastisk. Tre forretter, tre hovedretter og to desserter , og vi hørte samtlige gæster Rose maden til skyerne. Vi fik selv syltet kammuslinger i kærnemælk. Confiteret vagtel på hønsefrikasse, kulmule med friske sprøde ærter i kapers/sennepssauce og til sidst en kirsebær cheesecake med brændt hvid chokolade og syltede amoretto kirsebær! Alt var bare perfekt. Og med tanke på at vi var ca 22 gæster som kom inden for et kort tidsrum og at der kom lidt regnvejr i 5 min. Som rykkede os lidt ind og ud, lykkedes det for de ialt tre mand at sikre et godt flow i serveringen. Der går tid mellem retterne men det gær absolut intet. To G/T og en flaske Cotes du Rhone samt to tre retters menu til 1.045 er billigt for så god kvalitet og service. 5 fede stjerner herfra

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Destination771169
Anmeldt 22. juni 2021 fra mobile enheder

Stor stor fan af restaurant Sylt! Høj kvalitet til en rigtig god pris igen service man kun kan blive glad i låget af. Drenge, vi kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, 205kristiane
Anmeldt 29. maj 2021 fra mobile enheder

Forbavsende hyggeligt sted med afslappende atmosfære. Meget lækker og veltilberedt frokost. Virkelig god og personlig betjening.

Dato for besøg: april 2021
Tak, 541bettinas
Anmeldt 29. maj 2021 fra mobile enheder

Unikt lille sted i en baggård. Skøn mad. Fantastisk betjening, som bød på en lille en inden vi gik - og vi gik absolut glade derfra.
Husets vin var lækker: SÅ ved man, man er gået rigtigt.
Jeg kommer igen! Snart!

Dato for besøg: april 2021
Tak, Pia_murrekilde

Rejsende, der kiggede på Restaurant Sylt, kiggede også på

Har du været i Restaurant Sylt? Fortæl om dine oplevelser!