165 $
Travelocity
Hotels.com
ZenHotels.com183 $
Anmeldt d. 2. august 2021

Lækre værelser, fantastisk god morgenmad og dejligt hotel, men personalet i receptionen var uerfarent og ikke specielt skarpe. Vi kunne ikke få vores værelser kl. 15.00 som forventet, men først mere en 1 time senere. Fakturaen for opholdet var dårligt specificeret og gav anledning til forvirring.

Tak, gholmg693753
TEAM RED, Andet hos Radisson Red Aarhus, Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. august 2021

Hej gholmg693753

Tak for fordi du har taget dig tid til at giv RED en feedback :-)
Det er rigtig gdejligt at se, at du synes værelset var godt! Det er vigtigt for os, at vores gæster er tilpasse og føler sig hjemme :-)

Jeg beklager meget hvis servicen ikke levede op til jeres standarder. Vi går meget op i at yde den bedste service overfor vores gæster. Jeg vil bestemt tage det med videre til mine kollegaer!

Rigtig god dag til dig :-)

Anmeldt d. 1. august 2021

Blev betjent af søde unge mennesker. Der manglede måske en anelse styring og erfaring. Men viljen var der. Måtte spørge en del gange før vi fik vores tredie opredning. Og en gang til før dyner kom :-)

Tak, Opera2021

Hej Opera2021

TAK for de rosende ord! Det sætter vi meget stor pris på :-)

Vi beklager at opredningen var længe undervejs. Jeg håber dog at i alle sov godt og nød værelset! :-)

Vi ses forhåbentligt igen?

Anmeldt d. 31. juli 2021

Beliggenheden for hotellet er perfekt for en miniferie i Aarhus. Vi boede på 5. sal og fra altanen var der udsigt til Aros og rådhuset.
Belysningen særligt på badeværelset er mangelfuld, og make-upspejlet sidder 20-30 cm for lavt..
Morgenmaden skuffede. Dårligt udvalg og ringe kvalitet. En rodet oplevelse med buffet i forhallen. Det er lidt usselt at diske op med trist pålæg og ost, kedeligt rugbrød og tankstationssnegle…
Mellem vores to overnatninger blev værelset ikke rengjort/soigneret.
Hotellet er smukt og nyt, personalet søde og imødekommende, men der mangler et professionelt og kvalitetsbevidst touch i forhold til morgenmaden og rengøringen. Ikke helt value for money..

Tak, tjorge728766

Hej tjorge728766

TAK fordi du har taget dig tid til at give RED en feedback. Det sætter vi enormt meget pris på!

Først og fremmest er jeg glad for at i nød jeres værelse. Udsigten er nemlig helt enorm god fra øverste sal og med udsigt aros. SKØNT at i kunne lide placeringen :-)

Jeg er ærgerlig over at morgenmaden ikke levede op til jeres forventninger. Jeg vil bestemt tage kritikken med videre til mine kollegaer, så vi kan gøre buffeten mere indbydende :-)

Jeg kan se at i var glade for servicen og personalet på RED. DEJLIGT!! Tak for det - det betyder meget for os!

Igen - Tak for feedback. Jeg tager det med videre.

Rigtig god dag

Anmeldt d. 24. juli 2021

Morgenmaden var ikke synderligt imponerende, men mest skuffende var jeres blødkogte æg, som var så blødkogte at de ofte var helt flydende og uspiselige. Derudover kunne I gøre meget ved at få et lidt mere interessant rugbrød og et bedre osteudvalg end skiveost i plastik

Tak, chvlehmann

Hej chvlehmann

Tak for din feedback! Jeg kan se at du var tilfreds med værelset og servicen på RED. Det er vigtigt for os at vores gæster føler sig velkommen og hjemme på hotellet :-)

Jeg vil bestemt tage med videre, at morgenmaden manglede det sidste touch. Tak fordi i nævner det, så vi har mulighed for at forbedre :-)

Rigtig god dag og jeg håber vi ses i den nærmeste fremtid!

Anmeldt d. 20. juli 2021

Flot, nyt hotel med utroligt rart og serviceminded personale. Lækre værelser, rigtig gode senge, rengøring i top og gode faciliteter. Knap så spændende morgenmadsbuffet og lille udvalg i restauranten, men ellers var det helt perfekt.

Tak, annalund1987

Hej annalund1987

Tusinde tak for din review af RED. Du har givet os top score og det er vi helt ekstatiske over!! TAK :-)

Det betyder meget for os at du tager dig tid til at give os en feedback, så vi kan forbedre os :-) Jeg tager bestemt dit kritikpunkt med videre ;-)

Rigtig god dag og vi ses forhåbentligt igen!