“Ok for mig, men dårlig for andre gæster”
Anmeldelse af Madkonsulatet

nr. 60 af 635 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 10. august 2021

Fik en hurtig aftensmad - kom som den første gæst, og sad udenfor ved et 4-mandsbord med dug - Flere gæster kom til , og de blev løbende og lidt vilkårligt flyttet rundt, af ejeren, for optimering af antal optagne pladser .. måden det foregik på var ikke god service .. Bl.a. blev 2 kvinder flyttet fra et 4 mandsbord med dug til et 2 mandsbord uden dug .. trælistebord uden dug understøtter ikke let et vinglas, og våde bukser var resultatet .. Kaos ..
Maden var okay og pris rimelig, men ved betaling snød man (ejer) lidt på vægten .... Gad ikke at påpege fejlen

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Claus Jørn J

Anmeldt 9. august 2021

Dejligt sted i Mejlgade
Mine veninder og jeg er glade

Maden kan virkelig anbefales
Prisen kunne sagtens betales

Vi kommer helt sikkert tilbage
For stedet fortjener ingen klage

1  Tak, laurak505
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Det var en god aften med god betjening og autentisk mad - det var en rigtig god oplevelse og klart til at anbefale!

Tak, Dirtsa123
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Super god mad til en god pris og oven i hatten dejlig nærværende betjening, hvor man følte sig taget godt i hånden. Smukke milde lokaler med en rolig behagelig stemning

Tak, Nathalie O
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Prisvenlig, enkel og lækker 3 retters menu i hjertet af Aarhus til 185 kr.
Personalet var venlig til at betjene og maden kom hurtigt.

Tak, Pioneer12607955252

Rejsende, der kiggede på Madkonsulatet, kiggede også på

Har du været i Madkonsulatet? Fortæl om dine oplevelser!