“Autentisk oplevelse”

Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 9. august 2021

Dejligt sted i Mejlgade
Mine veninder og jeg er glade

Maden kan virkelig anbefales
Prisen kunne sagtens betales

Vi kommer helt sikkert tilbage
For stedet fortjener ingen klage

1  Tak, laurak505

Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Det var en god aften med god betjening og autentisk mad - det var en rigtig god oplevelse og klart til at anbefale!

Tak, Dirtsa123
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Super god mad til en god pris og oven i hatten dejlig nærværende betjening, hvor man følte sig taget godt i hånden. Smukke milde lokaler med en rolig behagelig stemning

Tak, Nathalie O
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Prisvenlig, enkel og lækker 3 retters menu i hjertet af Aarhus til 185 kr.
Personalet var venlig til at betjene og maden kom hurtigt.

Tak, Pioneer12607955252
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt fortovsrestaurant. Maden var dejlig smagfuld og prisen var fremragende. Tre retter for 135 kroner i midtbyen. Hyggelig service på sin egen måde. Super fint.

Tak, Jakob L

Rejsende, der kiggede på Madkonsulatet, kiggede også på

Har du været i Madkonsulatet? Fortæl om dine oplevelser!