“Risotto og gode øl”

nr. 96 af 620 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 16. august 2020

Rigtige gode priser og jeg fik en lækker risotto. Til prisen var det virkelig virkelig godt! 5 ud af 5 stjerner herfra

Tak, 892augustb

Anmeldt 16. august 2020

Virkeligt lækker mad, gode priser og en service ud over det sædvanlige! Placering i top! Det er anbefalingsværdigt.

Tak, 532jannikj
Anmeldt 14. august 2020

Mest ubehagelige oplevelse. Det starter med at ejeren tydeligt forsøger at smide os ud således han kan sælge vores bord til nogle andre, hvilket fik os til at føle os meget uvelkomne. Han fjerner vores glas og drikkevarer før vi overhovedet er færdige. Derefter går vi ind for at betale, hvor han snyder os i høj grad kan jeg se og derfor beder jeg om at se kvitteringen hvor han bliver meget sur og agressiv. Jeg fortæller ham meget klart at der må være sket en fejl, hvorefter han nærmest skælder mig ud og afbryder mig hver gang jeg forsøger at sige hvad vi havde spist (da han ikke selv havde styr på vores mad, priserne, osv.). Jeg ender med at betale 200 kr. for meget, hvorefter han giver mig kontanter og mønter som tilbagebetaling (ikke godt ift. corona), og bliver sur da jeg fortæller at jeg ikke vil have kontanter, nu hvor jeg har betalt med kort. Jeg ender med at sige at han ikke burde hidse sig sådan op foran kunder hvis han ikke vil have dårlig omtale, hvorefter han siger jeg ikke skal true ham og nærmest tvinger mig ud ad døren. Maden var desuden af ringe kvalitet. Kommer aldrig igen!!

2  Tak, rosemarien516
Anmeldt 8. august 2020

Kejserens nye klæder
Spild af tid og penge

Var sultne da vi gik derfra
Spiste dagen forinden hos naboen sct Poul for mindre og havde en sublim oplevelse
Desværre var der ikke plads den dag

2  Tak, tinaiv0nnb
Anmeldt 7. august 2020

Super lækker frokost, vi var 7 der var afsted. Sød betjening og virkelig dejlig mad! Kommer gerne igen.

Tak, Cecilielk

Rejsende, der kiggede på Madkonsulatet, kiggede også på

Har du været i Madkonsulatet? Fortæl om dine oplevelser!