“Udsøgt fornøjelse”

nr. 95 af 620 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 7. august 2020

Super lækker frokost, vi var 7 der var afsted. Sød betjening og virkelig dejlig mad! Kommer gerne igen.

Tak, Cecilielk

Anmeldt 29. juli 2020

Vi besøgte Madkonsulatet to gange indenfor én uge, da vi fandt servicen og maden helt i top - især til prisen. Vi kommer gerne igen!

Tak, astridhbr
Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik fish n chips og gyros, hvilket smagte fremragende. Venlig og imødekommende betjening - vi kommer helt sikkert igen. Stor anbefaling herfra!

Tak, D5044MJphilips
Anmeldt 24. juli 2020

Vi sætter os til en god frokost og får anbefalet gyros med frites. Det smagte super, og betjeningen var dejlig afslappet

Tak, 454edinb
Anmeldt 23. juli 2020

Hyggelig restaurant i det skønne Latinerkvarter i Aarhus - rigtig god mad og god betjening og så til super priser. Vi fik pil-selv-rejer som smagte fantastisk og moules frites som var rigtig gode. Klart et besøg værd!!

Tak, Louvoltravel

Rejsende, der kiggede på Madkonsulatet, kiggede også på

Har du været i Madkonsulatet? Fortæl om dine oplevelser!