“Dejlig frokost”

20:00
nr. 141 af 622 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen

Der var en hyggelig og rolig stemning i restauranten, vi fik en lækker gyros med tilhørende fritter, det var velsmagende, ros herfra

Tak, 866stinep

Jeg kan slet ikke nikke genkendende til alle de negative anbefalinger. Jeg kommer der tit og det er et rigtigt hyggeligt sted. Maden er fantastisk og med rigtig meget smag. Det er fantastisk mad til alt for billig pris. Jeg elsker deres retter, især cæcarsalat, carpaccioen og muslingerne er mine favoritter, men det et altid svært at vælge for det hele smager fantastisk. Helt sikkert et fantastisk sted der er værd at besøge.

Tak, jettekristiansen2020

Rigtig hyggeligt sted, med god service. Maden var god, men stor del af menuen var desværre udsolgt. Rigtige lækre pil-selv rejer, vildt gode pommes frittes med god aioli. Stedet kan helt sikkert anbefales til en hyggelig venindefrokost til studievenlig pris.

Tak, juliesC3863IL

Lækker mad men havde kun det halve af menukortet.
Store flotte pil-selv rejer og super gode pomfritter
God betjening

Tak, simonemM4064AC
Anmeldt 2. juli 2020

Vi bestilte forret og måtte ikke bestille hovedretten i samme omgang af en eller anden grund.
Forretten var ok, men da vi var færdige med den, blev vores bord ryddet, og det var det. Vi sad og ventede et stykke tid, men der skete ikke noget. Vi spurgte derfor en tjener, om vi kunne bestille hovedretten - hun sagde ja, hun henter lige ham, der kan tage imod bestillinger. Han kom ikke.

Efter endnu et stykke tid gik vi op til baren og spurgte ham, om vi kunne bestille hovedretten. Det blev han sur over. Vi undskyldte og gik tilbage til vores bord, men han fulgte efter og skældte ud - og han fortsatte, da vi bad ham om at hæve stemmen.
Han gik derefter i gang med at gå rundt til de andre borde i restauranten for at sige, at deres mad desværre blev forsinket (selvom de stadig var i gang med at spise deres forret), fordi vi ville betjenes først. Altså???? Han var så grov og absolut grænseoverskridende, at vi simpelthen gik. På vej ud forsøgte han at sige, at det var på husets regning, hvilket vi takkede nej til. Aldrig igen - og hvis I besøger stedet, så pas på med at spørge, om I må bestille mad.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Kok22

Rejsende, der kiggede på Madkonsulatet, kiggede også på

Har du været i Madkonsulatet? Fortæl om dine oplevelser!