“Ny italiensk restaurant i Mejlgade.”
Anmeldelse af Madkonsulatet

nr. 111 af 626 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Vi aflagde spontant besøg og spiste en forsinket frokost. Restauranten præsenterer sig fint udefra og indenfor, og der er hyggeligt. Betjeningen af italiensk mad foregår venligt og præcis. Er lige åbnet i december 2019 og skal lige have chance for at nå ind i en rytme. Maden var god, og vi kommer tilbage og spiser eller henter take away.

Tak, 748Rita

Anmeldt 20. december 2019

Vi skulle lige se, hvad den nye bistro Madkonsulatet i Mejlgade kunne - og vi var glade. En lækker hummersuppe, confiteret kyllingelår og en virkelig god Baklava til dessert. Alt er angiveligt lavet fra bunden i det åbne køkken. Superhyggeligt lokale, venlig og opmærksom betjening og nogle helt okay priser.

Tak, SoerenHolmHansen
Anmeldt 19. december 2019

Dejlig spisested med god atmosfære, betjening og lækkert mad. Hurtig og nem betjening. Et besøg værd.

Tak, sabrinadG1816TO
Anmeldt 19. december 2019 fra mobile enheder

Min veninde og mig var egentlig på vej hjem for at spise, da vi blev stoppet udenfor restaurant Madkonsulatet i Mejlgade og blev budt indenfor. Der duftede dejlig af mad og super hyggeligt lokale hvor der allerede sad en del selvom det var tidligt på aftenen. Vi var blevet tilbudt 3 retter for 100,- Virkelig lækker mad utroligt til den pris, vi fortrød bestemt ikke at vi blev hentet ind. Tak for mad og vi ses igen

Tak, kamel171
Anmeldt 18. december 2019

Dejlig oplevelse på restaurant Madkonsul. God og hurtig betjening. Forreten bestod af en god og velsmagende hummersupe. Hovedret var confitteret kylling med ovnbagte kartofler hertil rodfrugt chips og brøndkarse. God let hovedret med veltilberedt kylling. Desserten bestod af sukkerkogt æble med makroner, rosiner og cremefraiche. Æblerne manglede lidt bid og der kunne have været kræset lidt mere om finish i anretningen.

Tak, matineh2015

Rejsende, der kiggede på Madkonsulatet, kiggede også på

Har du været i Madkonsulatet? Fortæl om dine oplevelser!