“Fremragende - på alle områder”
Anmeldelse af Syv Ni 13

Syv Ni 13
nr. 70 af 620 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: På Syv Ni 13 laver vi SOCIAL DINING. Det betyder små serveringer, som kan deles af hele bordet. Udgangspunktet er det nordiske køkken og sæsonens råvarer. Inspirationen kommer fra hele verdenen. Stilen er minimalistisk. Det kommer både til udtryk i vores mad, men også vores indretning, såvel som vin- og cocktailkortet.
Anmeldt 28. august 2020

Fremragende er det bedste dækkende ord, både på maden, servicen og stemningen. Vi var 5 personer, som var blevet anbefalet RESTAURANT SYV, NI, 13. Man siger ofte, at forventningens glæde mange gange er den største! Men her overgik vores oplevelse i aftes, faktisk vores ellers store forventninger. TAK. Vi bestilte restaurantens store menu, dertil vin. Vores TOTALOPLEVELSE af god mad og drikke, service, gæstfrihed og hele stemningen gør, at vi kommer glade tilbage igen :-)

Tak, Jorn_D_Nielsen

Anmeldt 20. august 2020

Vores besøg var kort tid efter at stedet åbnede op igen efter covid-19 lukning, måske det var årsagen! Vi ankom nemlig med store forventninger, baseret på gode anmeldelser, men blev desværre ret skuffet!

For det første, oplevede vi en noget hektisk og ikke specielt kompetent betjening (ikke styr på retter, huskede ikke ordre/specielle ønsker, ikke styr på vin m.m.). Selve maden var noget knap af omfang og kvaliteten var ikke i top.

Desuden var det ikke særlig fedt, at opleve i en tid med covid-19, at blive placeret med alt for kort afstand til naboborde. Fokus på hygiejne og afstandskrav, var bestemt ikke i højsædet (vi er ikke sarte, men det forekom uprofessionelt). Fx kom der en person ind fra gaden, og slog sig ned ved nabobordet (ca. 0,5 meter fra os) - blot for at snakke og smage lidt vin, og så gå igen!

Samlet set gik vi desværre ret skuffet derfra, og med byens store og gode udvalg af rest., så står et genbesøg ikke højt på ønskesedlen.

1  Tak, 137clausr
869kalle, Ejer hos Syv Ni 13, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. august 2020

Hej Claus

Tak for din feedback.

Det lyder bestemt ikke som den oplevelse vi normalt gerne vil give vores gæster.
Der er vidst gået flere ting galt, og jeg vil ikke engang komme med en masse undskyldninger, da det simpelthen ikke er godt nok.

Din kritik er givet videre til både køkken og tjenerhold.

Ift. det du skriver med bordafstand osv, så overholder vi alle krav der er stillet af myndigheder, omkring én meters afstand mellem bordene.
Jeg har selv stået med målebåndet ;-)

Det ændrer selvfølgelig ikke på at det kan føles anderledes, når man sidder der, og der dropper folk ind fra gaden. Der skulle vores personale selvfølgelig have været skarpere.
Vi tager det med i vores overvejelse omkring vores bordplan.

Igen tak for din kritik, det er den eneste måde vi kan blive skarpere på til fremtidige gæster.

Med Venlig Hilsen
Medejer, SYV NI 13.

Anmeldt 12. august 2020

Restauranten kører med delemadskonceptet - 7, 9 eller 13 retter. Vi (2 personer) havde en hyggelig aften, fik 7 serveringer og en dertil passende vinmenú. Betjeningen var serviceminded, indrettede vinmenüen efter vores ønsker og foretog ændringer menúen, således at en sød dessert blev ændret til ost. Prisen er rimelig.
Stedet ligger centralt i Århus.

Tak, 291ingerf

Hej

Tak for din feedback, det lyder som I har haft en dejlig aften.
Det virkelig glade for at vi kunne bidrage til.

Vi håber at se jer en anden god gang.

Mvh

Anmeldt 4. august 2020

Vi besøgte restauranten som en del af en pakkerejse til Århus og blev ikke skuffede. Vi fik tre snacks til indledning, som alle var smagfulde og karakteristiske. Hertil passer et glas rosé eller mousserede vin passe godt. Herefter fik vi et par forretter med fokus på hav, og her kan man fortsætte med roseen eller tage et glas chardonnay. Hovedretten med kød passer godt til en middelkraftig rødvin. Vi havde valgt vinkortets Barolo og den var ok, men så heller ikke mere. Betjeningen var høflig og opmærksom og tiden mellem serveringerne af fornyftig varighed. Der er baggrundsmusik i restaurenten. Musikvalget er laungeagtigt og kunne med fordel skrues lidt ned.

2  Tak, Robert G
Anmeldt 2. juli 2020

Virkelig god mad, med friske sæson-bestemte råvarer - afmålt og gennemtænkt og lækkert. Formidabel god service og betjening, samt god atmosfære.

Tak, BjorkEmily2020
869kalle, Ejer hos Syv Ni 13, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juli 2020

Hej Bjork

Mange tak for din feedback.
Den meget værdsat, og er også givet videre til resten af personalet.

Vi håber snart at kunne byde dig velkommen indenfor igen.

Med Venlig Hilsen
SYV NI 13

Rejsende, der kiggede på Syv Ni 13, kiggede også på

Har du været i Syv Ni 13? Fortæl om dine oplevelser!