“Super oplevelse !”
Anmeldelse af Syv Ni 13

Syv Ni 13
nr. 94 af 621 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: På Syv Ni 13 laver vi SOCIAL DINING. Det betyder små serveringer, som kan deles af hele bordet. Udgangspunktet er det nordiske køkken og sæsonens råvarer. Inspirationen kommer fra hele verdenen. Stilen er minimalistisk. Det kommer både til udtryk i vores mad, men også vores indretning, såvel som vin- og cocktailkortet.
Anmeldt 28. juni 2020

De bedste anbefalinger herfra. Super service og lækker mad til fair priser. Glæder mig til næste besøg

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Egeriis1973
869kalle, Ejer hos Syv Ni 13, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej Bo

Mange tak for din feedback, dejligt at i kunne lide maden og servicen.
Vi glæder os mindst lige så meget til jeres næste besøg

Med Venlig Hilsen
Kalle
Syv Ni 13

Anmeldt 17. juni 2020 fra mobile enheder

Lækker mad, hyggelige omgivelser, god betjening og fair priser. Helt sikkert et sted jeg kan anbefale.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, ClaesJ82
Anmeldt 22. maj 2020

Fantastisk mad - meget fantasifuldt og virkelig lækkert. Behagelig og omhyggelig servering. Fin fin stemning. Kommer klart igen

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Trine V
Anmeldt 11. maj 2020

God betjening, God mad, Gode priser. Vi har fundet vores nye go-to sted :-) Vi glæder os allerede til næste besøg.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, LouiseZ106
Anmeldt 8. april 2020

Her under coronakrisen bestiller vi jævnligt mad til levering. Vi ringede og talte med en sød kvinde, der gav sig tid til at forklare og vejlede om retterne, den samme venlighed oplevede vi ved levering. Vi giver syv ni13 topkarakter for deres lækre hovedretter og sides. Det skal vi snart gøre igen.

Dato for besøg: april 2020
1  Tak, 100kittes

Rejsende, der kiggede på Syv Ni 13, kiggede også på

Har du været i Syv Ni 13? Fortæl om dine oplevelser!