“Et hyggeligt sted. ”
Anmeldelse af Syv Ni 13

Syv Ni 13
nr. 83 af 623 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: På Syv Ni 13 laver vi SOCIAL DINING. Det betyder små serveringer, som kan deles af hele bordet. Udgangspunktet er det nordiske køkken og sæsonens råvarer. Inspirationen kommer fra hele verdenen. Stilen er minimalistisk. Det kommer både til udtryk i vores mad, men også vores indretning, såvel som vin- og cocktailkortet.
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Vi gik herind en torsdag aften og der var heldigvis en fin plads til os, da vi ikke havde bestilt bord i forvejen.
Vi bestilte forskellige retter som vi delte. De fleste smagte fantastisk godt. Dog synes vi at retten med fisk og grøntsager smagte alt for meget af det sur/sød lage som grøntsagerne havde ligget i. Vi kunne slet ikke smage hverken fisken eller saucen.
Det var lidt svært at få kontakt med tjenerne når vi havde brug for dem. Feks til lidt mere brød, da vi fik 1 lille stykke hver. Vi ville gerne have et til stykke, så vi kunne få noget af den gode sauce der var til en af retterne. Vi fik dog fat i en tjener, da min mand efter flere forsøg med at få kontakt med dem rejste sig. Så kom de og vi fik et stykke brød.
Men alt i alt et super hyggeligt sted, som vi gerne kommer tilbage til.

Tak, RikkeToftN
869kalle, Ejer hos Syv Ni 13, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. februar 2020

Hej Rikke

Tak for jeres besøg, og feedback.

Virkelig dejligt med konstruktiv feedback fra vores gæster.
Feedbacken er blevet givet videre til både køkken, og tjenerne.

Vi evaluerer konstant på vores menukort, så det er altafgørende at vi også får lidt respons fra vores gæster, så vi kan blive bedre hver dag.

Vi glæder os til at byde jer velkommen en anden gang.

Med venlig hilsen
Kalle
SYV NI 13

Anmeldt 22. januar 2020

Maden, stemningen og servicen var helt fantastisk på Syv Ni 13. Maden er anderledes end de fleste andre restauranter i Aarhus og det klæder virkelig byen at have en restaurant som Syv Ni 13. Helt fantastisk og kan absolut anbefales!!

Tak, Jmik123
Anmeldt 22. januar 2020

Nu har jeg været på restaurant Syvni13 to gange, og det har været lige fantastisk. Virkelig god mad, fine anretninger, gode priser og en utrolig hyggelig stemning. Klart besøg værd, som jeg vil anbefale alle! Jeg kommer i hvertfald igen

Tak, Carbillet
Anmeldt 19. januar 2020 fra mobile enheder

Skøn oplevelse. Maden overrasker med gode smagsoplevelser. Fin betjening med god opmærksomhed på at vandflasken blev fyldt op.
Hyggelig lokale, støjniveau helt okay

Tak, ViviK844
Anmeldt 16. december 2019 fra mobile enheder

Fantastisk mad og så hyggelige lokaler. Vi fik 7 retter og alt var virkelig velsmagende. Betjeningen var også helt i top.
Vi kommer snart igen.

Tak, hanneh2018

Rejsende, der kiggede på Syv Ni 13, kiggede også på

Har du været i Syv Ni 13? Fortæl om dine oplevelser!