Åben i dag: 10.00 - 22.00
Oplev selvforkælelse på højeste niveau

Fra det øjeblik man træder ind af døren mærker man en ubeskrivelig ro og varme, som også afspejler... læs mere

Anmeldt d. 28. juni 2022
camillamV6891HX
Fantastisk sted.

Fantastisk sted. Man finder ikke lignende form for wellness oplevelse andre steder. Man er fuldt... læs mere

Anmeldt d. 8. juni 2022
louisebG8979EQ
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Århus
fra 21,25 US$
Tidsrejse i Århus
1 anmeldelse
fra 82,92 US$
fra 47,74 US$
fra 32,10 US$
Anmeldt d. 17. maj 2021 fra mobile enheder

Vi tog hele pakken med IR sauna, float og boots. Det var rendyrket selvforkælelse og restitution i lækre og afslappende omgivelser.
Personalet er søde og servicemindede og med til at gøre det til en luksuriøs helhedsoplevelse. Vi havde høje forventninger og de blev indfriet -de varmeste anbefalinger herfra.

Dato for oplevelse: april 2021
Tak, icedansker
Anmeldt d. 22. april 2021

Simpelthen så uprofessionelt. Det startede fint med at få et glas vand, samt at blive henvist til recovery boots. Der sad et ungt kærestepar derinde og ævlede løs om alt mellem himmel og jord. Det var til at blive sindssyg af. "Pause studio" kan man ikke ligefrem kalde det, når personalet ikke gør noget som helst, selv efter, at jeg har bedt kæresteparret om at dæmpe sig lidt. Det var nærmere et stress studie end det var pause.

Rædselsfuld oplevelse.

Dato for oplevelse: april 2021
Tak, Mads1337
jonasklit, Direktør hos PAUSE recovery studio, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. maj 2021

Kære Mads,

Jeg er ked af at du har haft en dårlig oplevelse ved os i pause recovery studio, da der sad nogen og snakkede i nærheden af dig. Vi har i alt 4 pladser med recovery boots i vores lounge, og vi har sat lyddæmpende afskærmning op - samt spiller rolig musik i højtalerne. Herudover er der i receptionen mulighed for gratis at låne headset til enten egen musik, eller til at få total ro med "white noise".

Vi forbyder ikke gæster at snakke i loungen, da de fleste af vores gæster kommer til welnessoplevelser som par og nyder de 30 minutter i recovery boots sammen. Men man skal man naturligvis ikke forstyrre andre gæster.

Jeg har talt med den ansatte den pågældende dag, og hun er ikke blevet gjort opmærksom på, at nogen har været generet af for høj snakken.

Jeg kan godt forstå, at du er træt af den dårlige oplevelse, men jeg synes det er hårdt at give os en så dårlig anmeldelse for noget, der nemt kunne være løst ved at rette henvendelse til personalet.

Jeg kan ikke umiddelbart finde dig i vores system. Vil du skrive til mig direkte på jonas@pausestudio.dk

Bh Jonas Klit

Anmeldt d. 12. juni 2020

Pausestudio er et fantastisk sted for dig der som navnet beskriver har brug for en pause, alene med din mand eller en super god ven. Jeg har prøvet alt hvad pausestudio kan tilbyde og kan varmt anbefale det hele. Prøvede floating med min kæreste og vi synes begge to det var en fantastisk oplevelse. Har efterfølgende haft glæde af et længere forløb med både infrarød sauna og recovery boots hvilket har været virkelig lækkert og totalt afslappende. Servicen er helt i top, så alt i alt er det klart et besøg værd. Har du en kæreste der er har lidt meget om ørene eller bare godt kunne bruge en pause så er det en suveræn gaveidé. Jeg takker i hvertfald min kæreste og børn for det forløb jeg fik i morsdagsgave :)

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, maja_380
Anmeldt d. 7. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde bestilt floating hjemmefra over nettet. Meget nemt!
Allerede når du træder ind af døren mærker du roen og den afslappende atmosfære. Signe modtog os i receptionen med et smil. Her fik vi en kort præsentation af de muligheder der ellers var i Pause Recovery Studio. De andre ting skal vi helt sikkert prøve.
Selve floatingen foregik i et rum kun for os. Det var dejlig afstressende og meget afslappende. Super dejligt at flyde rundt i vandet til stille musik og dæmpet belysning. Tiden gik bare alt for hurtigt

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, liseo207
Anmeldt d. 7. juni 2020

Min kone og jeg prøvede par-floating. Rigtig lækker og afslappende oplevelse.
Man bliver sat helt ned i tempo og får klaret hjernen.
Kombineret med en omgang recovery-boots, så de trætte ben også fik helt nyt, var det fedt.
Dertil i tillæg dejlige omgivelser og engageret personale, tak Signe.
Det er helt sikkert at vi kommer igen.

Dato for oplevelse: juni 2020
1  Tak, E5141QQmichaelo