Åben i dag: 10.00 - 22.00
Oplev selvforkælelse på højeste niveau

Fra det øjeblik man træder ind af døren mærker man en ubeskrivelig ro og varme, som også afspejler... læs mere

Anmeldt d. 28. juni 2022
camillamV6891HX
Fantastisk sted.

Fantastisk sted. Man finder ikke lignende form for wellness oplevelse andre steder. Man er fuldt... læs mere

Anmeldt d. 8. juni 2022
louisebG8979EQ
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Århus
fra 21,25 US$
Tidsrejse i Århus
1 anmeldelse
fra 82,92 US$
fra 47,74 US$
fra 32,10 US$
Anmeldt d. 12. juni 2020

Pausestudio er et fantastisk sted for dig der som navnet beskriver har brug for en pause, alene med din mand eller en super god ven. Jeg har prøvet alt hvad pausestudio kan tilbyde og kan varmt anbefale det hele. Prøvede floating med min kæreste og vi synes begge to det var en fantastisk oplevelse. Har efterfølgende haft glæde af et længere forløb med både infrarød sauna og recovery boots hvilket har været virkelig lækkert og totalt afslappende. Servicen er helt i top, så alt i alt er det klart et besøg værd. Har du en kæreste der er har lidt meget om ørene eller bare godt kunne bruge en pause så er det en suveræn gaveidé. Jeg takker i hvertfald min kæreste og børn for det forløb jeg fik i morsdagsgave :)

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, maja_380
Anmeldt d. 7. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde bestilt floating hjemmefra over nettet. Meget nemt!
Allerede når du træder ind af døren mærker du roen og den afslappende atmosfære. Signe modtog os i receptionen med et smil. Her fik vi en kort præsentation af de muligheder der ellers var i Pause Recovery Studio. De andre ting skal vi helt sikkert prøve.
Selve floatingen foregik i et rum kun for os. Det var dejlig afstressende og meget afslappende. Super dejligt at flyde rundt i vandet til stille musik og dæmpet belysning. Tiden gik bare alt for hurtigt

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, liseo207
Anmeldt d. 7. juni 2020

Min kone og jeg prøvede par-floating. Rigtig lækker og afslappende oplevelse.
Man bliver sat helt ned i tempo og får klaret hjernen.
Kombineret med en omgang recovery-boots, så de trætte ben også fik helt nyt, var det fedt.
Dertil i tillæg dejlige omgivelser og engageret personale, tak Signe.
Det er helt sikkert at vi kommer igen.

Dato for oplevelse: juni 2020
1  Tak, E5141QQmichaelo
Anmeldt d. 6. november 2019

Min kæreste og jeg prøvede en fælles floating hvilket var en super oplevelse. Det var både en enorm hyggelig paroplevelse og samtidig også en dejlig afslappende og afstressende oplevelse.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, martindk1234
Anmeldt d. 27. oktober 2019

Min hustru og jeg har haft fornøjelsen af at opleve infrarød sauna. Dejlig afstressende oplevelse, hvor man har ro og tid til fordybelse og samtale. Kan varmt anbefales

Dato for oplevelse: september 2019
1  Tak, afslapning