“Øv oplevelse”

Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 28. januar 2020

Jeg synes det er super ærgerligt det ingen steder fremgår, at I har ændret jeres koncept, hverken når man booker bord eller på jeres hjemmeside (som i øvrigt er under revidering). Jeg er super ærgerligt over og skuffet over, at min kæreste og jeg kun kunne vælge mellem 2 menuer i jeres restaurant her i weekenden. Vi havde glædet os enormt meget til at sammensætte vores egen menu med de tapas retter vi havde lyst til at spise - som vi plejer at gøre. Det fik vi at vide af en af jeres tjener, at det kunne vi ikke, så skulle vi have bestilt bord på 1. sal og der var ikke flere pladser denne aften - hvilket vi ikke havde fået noget at vide om, for det står ingen steder. Super ærgerligt at bruge så mange penge et sted, når vi ikke selv kunne bestemme tapas retterne. Alle retterne var desværre langt fra vores smag. Alt i alt en skuffende oplevelse og jeg tvivler på at vi kommer igen, selvom vi plejer at elske CANblau. Hvis jeg var jer, ville jeg informere om jeres koncept, så I ikke får flere skuffende gæster som os.

5  Tak, Cecilie J

Anmeldt 2. januar 2020

Fik nytårsmenu og måtte desværre konstatere, at der havde være mere fokus på indtjening og metervare end at skabe en fantastisk tapas aften. Hovedretten bestod og smagte godt, så den får de to stjerner. De øvrige retter var både smagsløse og ligegyldige, hvorfor det på ingen måde var pengene værd.

Dato for besøg: december 2019
Tak, GoForMore
Anmeldt 17. november 2019 fra mobile enheder

Med udgangspunkt i det catalanske køkken er CanBlau en "spansk perle"ost i Aarhus...

Stemning er god, maden er endnu bedre...udvalget er stort så det bør være muligt at finde noget alle kan lide

Er man til spansk mad, skal man ikke snyde sig selv for at besøge CanBlau..

Dato for besøg: august 2019
Tak, Greensworld
Anmeldt 18. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi har været på CANblau flere gange. Maden er altid god, udbudet altid interessant og betjeningen altid i top.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 26rikkef
Anmeldt 16. oktober 2019

Har været på Canblau flere gange, og altid været godt tilfreds. I går haltede det. de kolde tapas, som de plejer super gode. De varme manglede det sidste og var også i bedste fald lune, da de blev serveret.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, Thomas C

Rejsende, der kiggede på CANblau Tapas Restaurant, kiggede også på

Århus, Østjylland

Århus, Østjylland

Har du været i CANblau Tapas Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!