“Hyggeligt, god service. GOD mad.”
Anmeldelse af CANblau

CANblau
Reservér med
CANblau er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 18 af 627 Restauranter i Århus
Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Midtbyen

blev mødt af det sødeste personale ved indgang. kompetente tjenere der havde forstand på det de snakkede om.

Dato for besøg: november 2018
Tak, MrJakesDK

Ok besøg hvor specielt serveringen var helt perfekt og trækker op i den samlede bedømmelse. Masser af smil og viden fra vores søde tjener (og Sygeplejerske studerende) . Tapas var fint og i rigelige mængder men mangler en del for at leve op til prisen. Skinken og Slider fra menuen var gode retter men desserten var skilt og grynet (ris alamande parfait).

Dato for besøg: november 2018
Tak, A4330WDmichaelk
Anmeldt 29. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi nød en absolut lækker platte med forskellige ny inspirerede retter. Det var en sand fornøjelse, med ganske hurtig servering.
Kan varmt anbefales, det er bestemt ikke sidste besøg herfra.

Tak, ThomasMarcussen
Anmeldt 28. oktober 2018 fra mobile enheder

1. Besøg men bestemt ikke sidste. Fantastisk mad, fik 7-8 forskellige retter, og al maden var perfekt tilberedt.

1  Tak, bnolesen
Anmeldt 27. oktober 2018 fra mobile enheder

Spiste tapas fra a la carte. 100% ok! Særudvalg i spansk skinke. Prøv den og vælg 24 mdr mindst. Drak tempranillo fra kortet, også perfekt. Godkendt oplevelse.

Tak, PoulRavnS

Rejsende, der kiggede på CANblau, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i CANblau? Fortæl om dine oplevelser!