“Lækkert og nytænkende retter”
Anmeldelse af CANblau

CANblau
Reservér med
CANblau er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 18 af 627 Restauranter i Århus
Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 29. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi nød en absolut lækker platte med forskellige ny inspirerede retter. Det var en sand fornøjelse, med ganske hurtig servering.
Kan varmt anbefales, det er bestemt ikke sidste besøg herfra.

Tak, ThomasMarcussen

Anmeldt 28. oktober 2018 fra mobile enheder

1. Besøg men bestemt ikke sidste. Fantastisk mad, fik 7-8 forskellige retter, og al maden var perfekt tilberedt.

1  Tak, bnolesen
Anmeldt 27. oktober 2018 fra mobile enheder

Spiste tapas fra a la carte. 100% ok! Særudvalg i spansk skinke. Prøv den og vælg 24 mdr mindst. Drak tempranillo fra kortet, også perfekt. Godkendt oplevelse.

Tak, PoulRavnS
Anmeldt 23. september 2018

Spanien er flyttet til Aarhus - sådan føler man det i hvert tilfælde når man er på CANblau. Lækker mad - og dertil et godt glas Fino Sherry ... så bliver det ikke bedre! Muchas gracias til Jimmy og hans team!

Dato for besøg: juli 2018
Tak, blofgren
Anmeldt 19. september 2018

Vi havde en dejlig aften på CANblau. Super betjening, skøn pre-dinner Gin fra baren i kælderen, dejlige smagfulde retter og en skøn vinmenu til - hvad mangler man så? Ingenting!

Dato for besøg: september 2018
Tak, Munken33

Rejsende, der kiggede på CANblau, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i CANblau? Fortæl om dine oplevelser!