“Solid mad til yderst rimelig”
Anmeldelse af Sct. Oluf

Sct. Oluf
nr. 108 af 622 Restauranter i Århus
Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen

Solid mad til yderst rimelig priser. De slår sig an på et stramt og præcist vinkort, det vil sige, 3 hvide og 3 røde plus lidt rosé. God ide som viser de vil noget. Konceptet falder dog, når tjeneren ikke kender vinene og kan fortælle om hvorfor de er særlige og hvordan de smager. Fx har de en vegansk vin, som tjeneren ikke vidste noget om. Vi bestilte den blot for oplevelsens skyld, men det valg gentager vi ikke. Konceptet var sjovere end smagen. 3 ud af 5 point, fordi tjeneren ikke vidste nok om maden og vinen.

Tak, jan_t_henriksen

Anmeldt 23. maj 2020 fra mobile enheder

God kvalitet. Husk at der kun er 2 retter at vælge imellem Tilgengæld er de tilpasset årstiden og meget veltilberedt.
Prisen er tilsvarende lav. Du får meget for pengene.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, kimrM8066UC
Anmeldt 7. marts 2020

Hyggeligt, rustikt sted, søde tjenere, maden var okay spændende og prisen meget fair! Kan anbefales :-)

1  Tak, Janne C
Anmeldt 12. februar 2020 fra mobile enheder

Lækkert mad til en god pris, dog kunne portionerne godt være lidt større, eller også var jeg bare sulten den dag

Dato for besøg: februar 2020
Tak, tommydp56
Anmeldt 11. januar 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med god mad. Der er gjort meget ud af anretningen og personalet er opmærksomme og høflige.

Tak, 567peterh

Rejsende, der kiggede på Sct. Oluf, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Sct. Oluf? Fortæl om dine oplevelser!