“Rustik hygge”

Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 10. august 2021

En tur rundt i latinerkvarteret og slutteligt på hhv Den Rustikke og LeCoq.
Stemningen og indretningen er super hyggelig.
Vi fik 3 retter og vin til maden

Rørt tartar var enkelt og alligevel super balanceret i smagene og lækkert surdejsbrød til. Fremragende!!

Langtidbraseret gris med BBQ sauce og mos og chips. Det var en intens smagsoplevelse og et super saftigt stykke kød med en røget mos og sur/sød/røget bbq sauce som komplimenterede hinanden helt suverænt !!

Sluttede af med hhv ostetallerken og mazarinkage med is.
Ostene var lækre men manglede en kompot af bær eller evt løg.
Kagen var ret tør men smagte fint. Isen og kirsebærrene gjorde desserten ok. Ja, isen var faktisk vildt lækker.

Søde tjenere og en meget spiselig pris !
Vi ses helt sikkert næste gang vi kommer til Århus.

Tak, Maggeren

Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

Dejligt spisested med lækker rå atmosfære og meget venlig betjening. God mad uden at være prangende, og til en ganske ok pris. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Per_O-Dk
Anmeldt 26. juli 2021 fra mobile enheder

Overordnet vellavet og meget tilfredsstillende. Forret var en tartar af tomat, der smagte rigtig godt, og var en dejlig vegetarisk forret. Hovedret frisk, sommerlig dagens fisk med grøntsager og smørsovs. Overordnet rigtig lækker, dog for meget bacon i retten til vores smag. Desserten var ligeledes frisk og god. Personalet var rigtig flinke, og der var meget hurtig service. God value for money.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, finnifer7
Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig fint sted med fin betjening. Vi fik moules frites, som smagte rigtigt lækkert. Kommer meget gerne igen, når vi er på Aarhus-tur igen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, mereteo976
Anmeldt 12. juli 2021 fra mobile enheder

Min kone og jeg fik begge moules frites diable til frokost og hold nu fast det smagte godt!
Både mad og betjening var i top.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 78nielsp

Rejsende, der kiggede på Den Rustikke, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Den Rustikke? Fortæl om dine oplevelser!