“Hygge og god mad til rimelig pris”
Anmeldelse af Den Rustikke

Den Rustikke
Reservér med
Den Rustikke er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 27 af 636 Restauranter i Århus
Køkkener: Fransk, Italiensk
Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 18. december 2018 fra mobile enheder

Stedet oser af hygge og man føler sig velkommen.
Menukortet er skrevet med kridt på en tavle. 3 retter for 195 kr er billigt og pengene værd.
I december skulle nogle af os have and. Den var en smule tør. De øvrige retter vi fik var er intet at udsætte på.
Jeg har været der nogle gange tidligere, og jeg kommer gerne igen.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Lcharmo

Anmeldt 12. december 2018

Veltilberedt og smagsfuldt. En restaurant der udmærker sig i sammenhængen mellem kvalitet og pris, her får du virkelig meget for pengene! Jeg er altid gået sulten hjem, til gengæld har jeg heller aldrig revet mig ved dankortterminalen.

Dato for besøg: november 2018
Tak, Mie Emilie G
Anmeldt 10. december 2018 fra mobile enheder

Dejlig atmosfære og lækker mad. Kun to retter at vælge imellem til forret, hovedret og dessert, hvilket gør det dejligt simpelt. God pris for tre retters menu.

Dato for besøg: august 2018
Tak, karolinebr
Anmeldt 18. november 2018

Super dejlig mad, der var flot anrettet og smagte af noget!
Godt koncept med 3 retter til kun 195 kr. og billige vine – alt i alt et sted der kan anbefales og ikke mindst på grund af rigtig god betjening. Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: november 2018
Tak, B4721ILfrankp
Anmeldt 28. oktober 2018 fra mobile enheder

Godt koncept med 3 retters menu hvor man kan vælge mellem 2/3 retter. Maden var rigtig god -oste tallerken til dessert var vanskelig at få øje på da der var så lidt ost.
Servicen var behagelig vil helt klart gerne komme igen.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, susanneg961

Rejsende, der kiggede på Den Rustikke, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Den Rustikke? Fortæl om dine oplevelser!