“Rå mure med god mad og venlige tjenere.”
Anmeldelse af Den Rustikke

Den Rustikke
Reservér med
Den Rustikke er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 28 af 622 Restauranter i Århus
Køkkener: Fransk, Italiensk
Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Kastanjesuppe, mørksej dyppet i kapers og syltet pære med iskoldskål. Perfekt menusammensætning. Et dejligt sted at droppe ind en kold aften hvor regnen slår mod ruden.

Tak, erlars

Anmeldt 15. september 2018 fra mobile enheder

Lækker mad som man ikke skulle side og vente på. Der var god atmosfære og hele personalet var på tærene for at vi skulle få en god oplevelse. Det gik vi. Eneste lille minus er at der er var for varmt og luften blev derved tung. Men også her hjalp personalet med lidt luftgennemstrømning. Så tak for en dejlig aften.

Tak, Lis Buch H
Anmeldt 7. september 2018 fra mobile enheder

Kalvefrikasse' fyldt med brusk og fedt, men til gengæld var kødet sejt....
Vi besøgte restauranten torsdag den 6. september. En familie på fem, hvor tre af os fik kalvefrikasse' som hovedret. Det var ikke godt. Maden smagte udmærket, men kødet var meget ringe.
Forret med tun var ok, og en osteanretning til dessert var udmærket kvalitet.

Tak, horranj
Anmeldt 6. september 2018

Til formålet var dette måltid vel tæt på ideelt. Vi fik tre retter til meget billige penge i et tempo der gjorde at vi ikke følte os stressede inden vi skulle videre og se musical. Men, og der er et men, retterne var ikke dårlige, men de var heller ikke gode, til prisen kan man snakke om at det var tilfredsstillende, men personligt savnede jeg at de smagte af mere... måske at der var brugt lidt mere finesse. Jeg føler mig dog ikke snydt, navnet er trods alt den rustikke.

Tak, RasmusF_AA
Anmeldt 12. august 2018 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt madsted i hjertet af Århus. Superlækker veltilberedt mad og venlig betjening, altsammen til overraskende lav pris.

Tak, boatman1965

Rejsende, der kiggede på Den Rustikke, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Den Rustikke? Fortæl om dine oplevelser!