“Brusk og fedt”
Anmeldelse af Den Rustikke

Den Rustikke
Reservér med
Den Rustikke er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 27 af 618 Restauranter i Århus
Køkkener: Fransk, Italiensk
Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 7. september 2018 fra mobile enheder

Kalvefrikasse' fyldt med brusk og fedt, men til gengæld var kødet sejt....
Vi besøgte restauranten torsdag den 6. september. En familie på fem, hvor tre af os fik kalvefrikasse' som hovedret. Det var ikke godt. Maden smagte udmærket, men kødet var meget ringe.
Forret med tun var ok, og en osteanretning til dessert var udmærket kvalitet.

Tak, horranj

Anmeldt 6. september 2018

Til formålet var dette måltid vel tæt på ideelt. Vi fik tre retter til meget billige penge i et tempo der gjorde at vi ikke følte os stressede inden vi skulle videre og se musical. Men, og der er et men, retterne var ikke dårlige, men de var heller ikke gode, til prisen kan man snakke om at det var tilfredsstillende, men personligt savnede jeg at de smagte af mere... måske at der var brugt lidt mere finesse. Jeg føler mig dog ikke snydt, navnet er trods alt den rustikke.

Tak, RasmusF_AA
Anmeldt 12. august 2018 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt madsted i hjertet af Århus. Superlækker veltilberedt mad og venlig betjening, altsammen til overraskende lav pris.

Tak, boatman1965
Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

En god madoplevelse i en dejlig restaurant
Vi, 2 seniorer, havde besluttet at teste denne restaurant og blev bestemt ikke skuffede.
Menuen er meget simpel; forret x 2, hovedret x2, og dessert x 2! Så der er ikke så meget at vælge imellem.
Forretten var enten suppe eller lynstegt tun, hovedret torsk eller stegt spoleben og desserten italiensk”tiramisu agtig” eller rødgrød!
Betjeningen personlig, professionel og meget behagelig, alle dygtige unge mennesker!
Vi valgte begge den lynstegte tun der var utrolig lækker! Serveret i en god dressing og med delikat tang.
Derefter spoleben - også en behagelig positiv overraskelse.
Desserten rødgrød var også en behalig overraskelse! Bestod mest Af friske hele frugter med flødetopping - dødlækkert!
Grunden til “kun” 4 stjerner er den tilvalgte vinmenu: et lille glas hvidvin, god kvalitet men lidt for sød til tun. Italiens rødvin af jævn kvalitet til hovedretten og tilsodet et lille glad, alt for sødt, dessertvin.
Der burde være mere kvantitet og kvalitet for pengene!
Vi vil gerne komme igen - men næste gang tager vi en helflaske vin!

Tak, LasseSpanien
Anmeldt 5. august 2018 fra mobile enheder

Det er da utroligt, at man kan få serveret tre så fine retter for bare 195 kr, inkl vand. Jeg forstår faktisk ikke at det kan lade sig gøre. Især vil jeg fremhæve den kolde ærtesuppe til forret og den såkaldte rødgrød til dessert, der bl.a. bestod af de bedste friske hindbær jeg har smagt meget længe. Det hele var veltilberedt og meget velsmagende. Eneste negative, var at lydniveauet i løbet af aftenen nåde højder, så man ikke kunne samtale med andre end lige overfor én. Personalet var meget søde men havde tydeligt ekstremt travlt, hvilket fremkaldte en lidt forceret stemning - og det var lidt synd. Det er den eneste grund til at jeg ikke giver 5 stjerner. Jeg kan godt lide det princip, at man går op til kassen og betaler (uden drikkepenge) når man er klar til det.

Tak, Hjallese

Rejsende, der kiggede på Den Rustikke, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Den Rustikke? Fortæl om dine oplevelser!