“Hyggeligt frokostmøde”

Velegnet til: Barhygge, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 26. januar 2020

Vi var 4 kvinder, der havde aftalt at prøve denne restaurant til vort lille frokostmøde.
Det fortrød vi bestemt ikke.
Vi fik stykker med mørbrad a la creme efterfulgt af friturestegt camembert og "Gamle Ole"-stykker.
Det hele serveret med smil og højt humør.
Det hele smagte som det skulle, det vil sige ovenud godt.
Vi kommer bestemt igen.

Tak, Irene M

Anmeldt 14. juli 2019

Vi kom en aften forbi restauranten, uden at have bestilt bord.
Vi blev mødt af Karin, som fortalte at hun lige have lidt travlt med en masse bestillinger, men vi kunne lige sættes os udenfor med en øl, og så ville hun hente os.
Som lovet så blev vi hentet, og anvist en rigtig god plads i baglokalet, ved baren.
Vores plan var oprindeligt at få noget smørrebrød, men det var for sent, så Karin foreslog et stjerneskud, og vi blev ikke skuffede. Det var utroligt veludført.
Til dessert var der friske jordbær med 3 slags hvid chokolade.
En helt igennem god oplevelse og en dejlig vin vi fik til det hele.

Karin leverede en helt igennem sublim service, og nok den bedste betjening vi har fået i Århus.

Der er helt sikkert 5 kiks til Europa, og specielt til Karin. Tak for den dejlig aften og god service.
Vi kommer helt sikkert igen...

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Paw-Aarhus
Anmeldt 19. maj 2019 fra mobile enheder

Sjældent har vi smagt så skøn mad. Mad var uovertruffen. Betjeningen go’ vi følte os hjemme fra vi trådte ind af døren. Stor ros til al personale. Vi kommer igen.
Kh Anne og John

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 164annea
Anmeldt 16. maj 2019 fra mobile enheder

I aftes var jeg der for første gang. Jeg fik en pariserbøf, og den var altså bare SÅ god. De 2 tjenere bidrog til at gøre det til en hyggelig oplevelse. De 3 andre i selskabet fik stegt flæsk, - og e var også glade .
Europa er et sted, hvor jeg gerne vil spise igen.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, KarenKring
Anmeldt 12. april 2019

Det er anden gang jeg besøger restauranten og spiser deres fantastiske rødvinsbraiserede kæber. De bliver serveret med moste kartofler som smager himmelsk, chips, syltede løg mm. og en sovs som smager af mere, og det er ikke noget problem, da der bliver serveret ekstra sovs ved siden af. Det er en servering, som risikerer at blive vanedannede, hvis man kommer forbi for ofte. :-)
Værtsskabet er også i top, der er præcis den opmærksomhed der er brug for og den information om maden og drikkevarer til dette, som gør at man kan vælge det rigtige.
Lokalerne er hyggelige og med billeder der gør, at man som stedkendt i Aarhus har noget at tale om.
Så hvis du kommer i nærheden så gå ind og ikke forbi.

Dato for besøg: april 2019
Tak, LoneS1967

Rejsende, der kiggede på Restaurant Europa, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Restaurant Europa? Fortæl om dine oplevelser!