“Bedste buffet i byen ”

Food Club Aarhus
nr. 225 af 671 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen

Altså det her er en af de steder man aldrig bliver træt af.
Der pænt og rent, fin og uformel service.
Og maden kan man ikke sige noget ondt om, den er frisk og velsmagende, dog kunne man godt savne lidt variation ( når man nu kommer der 5-6 gange om året)
Vi ses snart igen

Dato for besøg: december 2022
Tak, Kirstein74

Anmeldt 9. december 2022 fra mobile enheder

Aften middag med min søn og første gang vi besøgte stedet
Hyggeligt sted og vi sad i sofa hjørne med fin plads og mulighed for at tale sammen
Sød betjening, der fortalte om konceptet, hvilken mad der var i buffeten og hvor drikkevarer fandtes. Virkelig lækker mad, flot anrettet og varm. Virkelig meget for prisen. 275 inkl mad dessert drikkevarer

Dato for besøg: december 2022
Tak, benteballe
Anmeldt 8. oktober 2022 fra mobile enheder

Søde tjenere/værter. Virkelig lækker mad. Skulle man pege på en ting, så er det tallerkenerne er for små gode vine og bobler og lækre lemonader

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, Tanja B
Madklubben, Markedsføring hos Food Club Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. oktober 2022

Hej Tanja,

Tusind tak for de søde ord. Hvor er det dejligt at I nød jeres besøg! Vi vil se frem til at se jer en anden gang :)

Nanna, Food Club

Anmeldt 23. august 2022

Fruen og jeg havde inviteret vores datter, svigersøn og 2 børnebørn med til Food Club Aarhus.
Der er en masser af dejlig frisk grønt.
Kødet smagte godt, dog kunne der godt være lidt flere varianter.
Desserten var ganske glimrende, og softice er altid et hit blandt børnene.
Tjenerne var flinke og imødekommende.
Alt i alt nogle dejlige timer.

Dato for besøg: august 2022
Tak, henrikh2017
Madklubben, Markedsføring hos Food Club Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. august 2022

Hej Henrik,

Tusind tak for din skønne feedback. Vi er meget glade for at du og din familie nød jeres besøg hos os :)

Jeg vil selvfølgelig tage de søde ord med videre til personalet og også anbefalingen vedrørende flere kødvarianter!

Hav en dejlig aften.

Siff, Food Club

Anmeldt 28. december 2021

Mildest talt under al kritik, at en hel forsamling desværre tester positiv for corona få dage før nytår, men Food Club nægter at betale pengene tilbage. Vi lever i en usikker tid, hvor det ikke er til at forudse, om man er i stand til at møde op. Vi kommer aldrig nogensinde til at spise her, og jeg håber Food Club tager dette meget seriøst. Det er umuligt for os at møde op, men alligevel tjener de en god skilling på os. Bravo.

Dato for besøg: december 2021
Tak, 527rasmuse
Madklubben, Markedsføring hos Food Club Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. januar 2022

Hej,

Tak for din feedback. Jeg er rigtig ked af, at du har haft en dårlig oplevelse med din booking hos os nytårsaften.

Da man reserverede bordet i sin tid, accepterede man vores booking- og annulleringsbetingelser før betaling. Her fremgik det blandt andet, at det ikke var muligt at annullere eller få pengene retur for sine nytårsbilletter, da de var købt til et dato-specifikt arrangement.

Da det er billetkøb, ligeså vel som en flybillet eller en koncertbillet, har man altid muligheden for at videregive eller sælge sine billetter til anden side.

Jeg forstår dog selvfølgelig godt, at det er en rigtig ærgerlig situation.

Du ønskes en god dag og rigtig godt nytår.

Katrine, Food Club

Rejsende, der kiggede på Food Club Aarhus, kiggede også på

Har du været i Food Club Aarhus? Fortæl om dine oplevelser!