“Super”

nr. 78 af 636 Restauranter i Århus
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Lille anonym restaurant.
Lidt langsom service.
Rigtig lækker mad, masser af friske råvarer, fuld af smag.
Utrolig billige også, 300, for 2 hovedretter og 2 øl.
Vi ses snart igen

Tak, Kirstein74

Anmeldt 12. marts 2021 fra mobile enheder

Fantastisk service! Fik dagens Bowl som smagte dejligt og var meget mættende. Vil klart anbefale andre at prøve Tins.

Dato for besøg: marts 2021
Tak, Lise B
Anmeldt 28. november 2020 fra mobile enheder

Min bedre halvdel og jeg var på weekendtur i Århus og havde lyst til en hurtig frokost om eftermiddagen.

Vi gik tilfældigt ind på Tins uden de store forventninger, der stod på skiltet udenfor at man kunne få noget sandwich agtigt.

Da vi fik menu kortet blev vi enige om at vi skulle prøve lidt af hvert og vi aftalte med den meget venlige tjener at vi kunne dele alle retter.
Hold da fast vores smagsløg kom på en rejse!
Alt maden blev introduceret og vi fik instruktion i hvordan man bør spise det, fremragende!
Selv en “almindelig” ret som forårsruller lavede de på en måde jeg aldrig har prøvet før.

Intet mindre end fremragende... og så til den pris!

Tak, BenjaminKrebs
Anmeldt 13. november 2020 fra mobile enheder

Menuen er overskuelig, det samme er prisen. Maden smager godt, og kan helt sikkert anbefales, hvis man er til det asiatiske køkken.

Tak, metriis
Anmeldt 13. november 2020 fra mobile enheder

Super lækkert mad, rigtig venlig betjening, dog var der lidt travlt og det afspejlede sig lidt. Men med den gode mad og til de få penge er det nemt at leve med! Klar anbefaling hvis man er i humør til noget nyt og spændende! Og man går mæt derfra!

Tak, Gastrofaza87

Rejsende, der kiggede på Tins, kiggede også på

Har du været i Tins? Fortæl om dine oplevelser!