Louise J

Zleep er bedste discounthotel

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 1. okt. 2022fra mobile enheder
Let indtjek på skærm. Rent værelse og badeværelse. Forholdsvis nyt hotel med fin lydsvag værelse. Stor og god seng. Middelmådig morgenmad med bake off. Generelt leverer zleep hotels en fin oplevelse og er den bedste discounthotelkæde..
Dato for ophold: oktober 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Problemer med denne anmeldelse?
Zleep Hotel Aarhus Skejby, General Manager hos Zleep Hotel Aarhus Skejby, svarede på denne anmeldelse
Svarede 17. okt. 2022
Hej Louise,

Tak for den super fine anmeldelse og de super fine ord!
Vi håber at de har nydt deres ophold os :)

Med venlig hilsen,
    1.105 kr.
5.3 km fra Zleep Hotel Aarhus Skejby
Vis flere hoteller i Århus
Anmeldt d. 22. august 2022

Fin hotel til prisen. God beliggenhed tæt på letbanen.
Fine værelser. Nyere hotel.
Dog er prisen for morgenmaden i den høje ende ift kvaliteten.
Vær obs på, at receptionen ikke er døgnbemandet. Vi valgte at tage til hotellet imens der var bemanding i receptionen for, at tjekke ind og få adgangskort udleveret.

Dato for ophold: august 2022
Tak, de195
Anmeldt d. 16. august 2022

Jeg havde fornøjelsen af at skulle overnatte på Zleep Hotel Aarhus og blev opmærksom på at deres reception lukker kl. 22:00. Grundet sen ankomst gav jeg dem et ring for at høre hvordan jeg skulle forholde mig og der var "ro på" og en automat til at tjekke ind, plus online hjælp.

Ved ankomst kunne jeg konstatere at deres automat ikke er testet igennem og det grundlæggende ikke virker (alt fra tastatur popper op i datefelt, der kan ikke benyttes MitID validering af betaling med MC osv.

Jeg kontakter derfor online hjælp og bliver efter 20 minutters tid mødt af en "serviceminded" person som ikke talte særlig godt dansk. Alle cifre på kreditkort skulle nævnes flere gange og efter at have prøvet 3 forskellige kreditkort kunne jeg konstatere at det ikke var muligt at komme i mål.

Der var nu gået 50 minutter siden ankomst og der var ikke udsigt til at jeg kunne komme ind på det bookede værelse, hvorfor jeg blev nødt til at finde et andet hotel og hvor der ikke var problemer med at betale eller kommer frem til et værelse.

Har aldrig prøvet lignende - en ting er at man prøver at reducere omkostninger ved at automatisere en proces, det er ok, men ikke når det går ud over kerneservicen. Endvidere burde medarbejder jo have fikset problemet og så håndteret betaling om morgenen (booket via Expedia, hvor alle data inkl. kreditkort osv. fremgår).

Afslutningsvis bør en medarbejdere kunne udtrykke sig forståeligt og endeligt måske også have en forståelse for hvad en serviceoplevelse er.

Værelsestip: Find et andet hotel, hvis du planlægger sen ankomst
Dato for ophold: august 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Teddy S
Anmeldt d. 4. august 2022

Receptionisten fandt hurtigt reservationen. Ingen problemer med indtjek, værelset pænt og rent. Hotellet er nyt, der er elevatorer, så det er velegnet til gangbesværede. Roligt område, gode vinduer så man ikke kan høre letbanen. Morgenmaden var standard Zleep, så 119 kr. pr. person var lige i overkanten.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, Anders K
Anmeldt d. 14. juli 2022 fra mobile enheder

119 kr for morgenmad??? Dag gamle rundstykker, lavpris pålæg, skulle koge dig eget æg. Ingen bacon, pølser etc. Frugter havde stadig klistermærker på. Yougurt var færdig købte små bærger. Selve rengøring i værelset var meget sparsomt, sengen var ikke redt, da vi kom hjem om aftenen. En dårlig oplevelse desværre

Dato for ophold: juli 2022
Tak, tommybS3411WB
Anmeldt d. 31. august 2021

ankom onsdag eftermiddag og fik en fin betjening ved indcheckning. værelset pænt og rent rengøringen kunne man ikke klage over samt rene håndklæder hver dag. morgen buffen flot. fordel gratis parkering og letbane station tæt ved hotellet

Dato for ophold: august 2021
Tak, jan622014