Bente Winther Dose
København, Danmark

Bedre end city

5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 12. maj 2024fra mobile enheder
Bare i orden som vanligt.
Som at komme i et par hjemmesko….. hyggeligt, ukompliceret, varmt, trygt og afslappende.
Alt er på plads, alt er rent og fint, intet er overflødigt.
Så nemt at parkere,så nemt og hurtigt med letbanen.
Dejligt med god og fri kaffe og the til værelset
Dato for ophold: maj 2024
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede for 4 uger siden
Kære Bente,
tusind tak for din søde anmeldelse - vi bliver glade helt ind i maven når vi læser den! Velkommen hjem igen og igen.
Knus fra dit team GUESTapart,
7.9 km fra Hotel GUESTapart - Aarhus
Pool
Vis flere hoteller i Århus
Anmeldt d. 12. december 2023 fra mobile enheder

Landets hyggeligste sted Her er så fantastisk, rent, roligt, pænt og omfavnende Elsker at bo her. Alt emmer af kvalitet og omsorg. Dejlig vedkommende morgenmad og betjening. Så nemt at hoppe letbane. Fine p forhold. Bor aldrig i city mere. Kan kun anbefale.

Dato for ophold: december 2023
Tak, Bente W
Mark Nykjær-Fisher, Direktør hos Hotel GUESTapart - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. december 2023

Kæreste Bente,
du har lige givet os den bedste julegave med dine søde ord! <3 <3 Skøn læsning! Vi glæder os til at byde dig velkommen her igen.

Mange juleknus fra Ditte, på vegne af hele dit team GUESTapart :)

Anmeldt d. 24. september 2023 fra mobile enheder

Flot, moderne og eksklusivt indrettet lejlighed med nem check ind og ud. Morgenmaden var i særklasse og indbydende. Noget af det bedste vi har fået. Det er nemt at komme ind til Århus med letbanen. Det er muligt at bestille mad på stedet man selv varmer i ovnen.

Værelsestip: Vi bad om en lejlighed der vendte væk fra letbanen
Dato for ophold: september 2023
Tak, Katrine Groes L
Mark Nykjær-Fisher, Direktør hos Hotel GUESTapart - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2023

Hej Katrine,
tusind tak for din fine anmeldelse! Dejligt at høre, I har haft det godt her og hvor er det bare skønt, I kunne lide vores morgenmadsbuffet med de mange hjemmelavede og økologiske retter. Fedt, I synes godt om vores GUESTmade aftensmadskoncept : - )
Velkommen igen,

Knus fra hele team GUESTapart
Ditte.

Anmeldt d. 4. september 2023 fra mobile enheder

Måske er jeg for sart…men fik sovet kun få timer pga letbanen der var Max 30 meter fra min seng. Selv med ørepropper blev jeg vækket hver gang den kørte forbi. Vil bestemt ikke anbefale til dem, der har behov for stilhed for at sove. Hvis man ikke kan sove pga larm fra toget, så har jeg svært ved at give en bedre bedømmelse …

Værelsestip: Undgå værelser ved letbanen
Dato for ophold: september 2023
Tak, poncina
Mark Nykjær-Fisher, Direktør hos Hotel GUESTapart - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. september 2023

Hej Poncina,
hvor er det ærgerligt at du har sovet dårligt grundet larm udefra! Det er jeg selvfølgelig ked af at høre. Det er jo altid meget individuelt, hvor let eller tungt man sover, så jeg vil helt bestemt foreslå dig at kontakte hotellet forud for dit ophold for at bede om et stille værelse, da du er en 'let-sover-type' :) Vi er rigtigt glade for Letbanen som nabo der hurtigt bringer vores kære gæster til centrum af Aarhus, men det er da bare øv, at du har følt dig så generet af den, at hele din vurdering af hotellet, vores store smil, den hjemmelavede morgenmadsbuffet, designlejligheden og alt det andet, GUESTapart tilbyder, ødelægges grundet dette.
Til en anden gang håber vi, du giver et lille pip, så vi kan sørge for et værelse til dig som er modsat 'dit værste mareridt'.

Velkommen igen,
på vegne af hele team GUESTapart,
Ditte.

Anmeldt d. 29. august 2023

Fantastisk oplevelse, skønt at besøget et hotel der ikke ligner alle andre hoteller i verden. Vi havde værelset i 2 plan, hvilket var en rigtig fin løsning når man rejser med 2 børn. Super god morgenmad. Beliggenheden med 100 meter til letbanen er perfekt.

Dato for ophold: juli 2023
Tak, simonlangli

Hej Simon,
tusind tak for din skønne anmeldelse, fedt, I kan lide vores hotel! Dejligt at høre, vores UPSTAIRS DOWNSTAIRS lejlighed passede godt til jer : - )
Vi håber, vi må byde jer velkommen igen en anden gang.

På vegne af hele Team GUESTapart,

Anmeldt d. 3. august 2023

Alt var bare perfekt. Har aldrig sovet i en så god seng. Fra start til slut gennemført. Smilende og imødekommende personale. Lækker lejlighed og super morgenmad :-) Vi kommer helt sikkert igen! Kun roser herfra.

Dato for ophold: august 2023
Tak, lenepriyat
Mark Nykjær-Fisher, Direktør hos Hotel GUESTapart - Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. august 2023

Hej Lene,
DU er perfekt! Sikke en skøn anmeldelse <3 Vi vil glæde os til at se dig igen :)

Knus fra hele team GUESTapart,