“Mega lækkert”
Anmeldelse af Soup Nerds

Soup Nerds
Reservér med
Soup Nerds er ikke tilgængelig via vores onlinepartner på det anmodede tidspunkt.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 111 af 650 Restauranter i Århus
Beskrivelse: Kødfri økologisk gourmetsuppe i hjertet af Aarhus Soup Nerds er et nyt take away koncept, der tilbyder kvalitetssupper baseret på danske, økologiske og kødfri råvarer med fokus på den gode oplevelse og minimalt madspild. Målet er at skabe et supplement til klassisk takeaway, hvor der både er tænkt på miljø og velbefindende. Men vigtigst skal det være de bedste supper, du nogensinde har smagt!
Anmeldt 14. marts 2019 fra mobile enheder

Super hyggeligt og ikke mindst fantastisk suppe. Er ikke selv dennstore suppeelsker. Men Soup Nerds har bestem flyttet på min holdning til suppe.
Kommer igen.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, mokl

Anmeldt 12. marts 2019

Soup Nerds laver en utroligt lækker suppe! Personalet var super imødekommende og deres græskarsuppe m. lunt brød var skøn.
Tak for et godt besøg!

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Liv B
Anmeldt 24. februar 2019 fra mobile enheder

Sæsonens varer bliver brugt, og ud af det får man en dejlig, velsmagende suppe. Stort bifald herfra!

Tak, frederikkaae
Anmeldt 14. februar 2019 fra mobile enheder

Dejlig jordskokkesuppe med forskelligt lækkert fyld. Et godt stykke lunt brød som tilbehør. Soup nerds kan klart anbefales. Venlig betjening med passion for det serverede.

Tak, Travel531557
Anmeldt 10. februar 2019 fra mobile enheder

Vi bestilte take away fra Soup Nerds en søndag aften. Der var ikke et øje i forretningen. Vi bestilte en løgsuppe og svampesuppe. Løgsuppen var som sådan fin nok - den smagte ikke af så meget andet en stærk bouillon med grønt. Svampesuppen var VIRKELIG ulækker og skilt. Slet ikke som fremstillet på hjemmesiden. Vi kommer ikke igen....ellers fint koncept.

Tak, Liserie
SoupFounder, Ejer hos Soup Nerds, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. februar 2019

Hej Lise
Det er jeg meget ked af at høre, da det langt fra matcher den feed back, vi får fra andre kunder. Du er meget velkommen til at kigge forbi en dag og uddybe din kritik, og måske smage supperne rigtigt, for der er tydeligvis gået et eller andet helt galt med din levering. Spørg efter Michael.
Ha' en god dag!
Michael, Soup Nerds

Rejsende, der kiggede på Soup Nerds, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Soup Nerds? Fortæl om dine oplevelser!