“Virkelig god suppe”
Anmeldelse af Soup Nerds

Soup Nerds
nr. 162 af 631 Restauranter i Århus
Beskrivelse: Kødfri økologisk gourmetsuppe i hjertet af Aarhus Soup Nerds er et nyt take away koncept, der tilbyder kvalitetssupper baseret på danske, økologiske og kødfri råvarer med fokus på den gode oplevelse og minimalt madspild. Målet er at skabe et supplement til klassisk takeaway, hvor der både er tænkt på miljø og velbefindende. Men vigtigst skal det være de bedste supper, du nogensinde har smagt!

Super fint koncept med danske økologiske råvarer. Suppen smagte rigtig godt - og tak for god betjening. Vi kommer gerne igen.

Tak, TinaAstrupS

Anmeldt 8. december 2018 fra mobile enheder

Soup Nerds er et helt igennem hyggeligt og sundt alternativ med 4 forskellige slags supper, der på hver sin måde formår at vække dine smagsløg.
Alle varer tager både højde for miljøet, årstiden og kvaliteten. Personligt har jeg aldrig fundet supper specielt interrasante, men gennem Soup Nerds og deres moderne og gennemførte koncept, er det blevet til en af mine foretrukne spisesteder, der både rummer gode priser, studietilbud og vigtigst af alt venlige ansatte.
En fantastisk spiseoplevelse, der om nogen kan anbefales til de kunder, der søger at ‘genopdage’ suppen:)

Tak, Camilla Riis W
Anmeldt 8. december 2018 fra mobile enheder

I den kolde vintertid er det lækkert med en god suppe
Kan varmt anbefales at prøve.
Suppen var lækker - men især de sprøde toppings var skønne. Måltidet var let og mættende

1  Tak, bobH7491QZ
Anmeldt 8. december 2018 fra mobile enheder

Mine veninder og jeg delte hver især jordskokkesuppen, svampesuppen og løgsuppen. Supper lækkert med toppings og fyld, og vi blev meget mætte. God service, og hyggelig butik.

Kan anbefales herfra!

Tak, Alberte L
Anmeldt 7. december 2018

Dyrt, og suppen bliver hurtigt kedelig, kvalm og man har ikke lyst til at spise op, selvom det er en lille, ikke-mættende portion

Dato for besøg: november 2018
Tak, extiger
SoupFounder, Ejer hos Soup Nerds, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. december 2018

Hej extiger
Det er jeg virkelig ked af at høre. De fleste af vores gæster roser (alle) supperne, og mange har allerede været her flere gange. Nu skriver du ikke, hvilken suppe, du fik, men du er velkommen til at kigge forbi igen en dag og så prøve en af de andre supper for at se, om du virkelig mener, at den er kedelig, kvalm og ikke-mættende. Og en anden gang er du da også mere end velkommen til at kommentere det på stedet, hvis du er utilfreds. Så kan vi løse eventuelle misforståelser på stedet i stedet for over nettet.
Hav en god dag!
Mvh
Michael, Soup Nerds

Rejsende, der kiggede på Soup Nerds, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Soup Nerds? Fortæl om dine oplevelser!