“Fantastisk aften - fantastisk mad og fantastisk ejer samt personale”
Anmeldelse af Miro Vin

Miro Vin
nr. 59 af 658 Restauranter i Århus
Anmeldt for 6 dage siden

Denne restaurant leverer hver gang. Altid lækkert mad og fantastisk vin. Stemningen er den absolut bedste i Aarhus. Vi besøger den flere gange om året og den skuffer aldrig. Tak for endnu en skøn aften.

Dato for besøg: september 2022
Tak, wintherchristina

Anmeldt 17. februar 2022 fra mobile enheder

Vi var blevet inviteret til fødselsdag af et hold venner, ellers var vi aldrig kommet her.
Ejeren er en rigtig hygge onkel, og hvis alt han siger er sandt, så har jeg siddet på Steffen Brandts plads.
En dejlig aften

Dato for besøg: februar 2022
2  Tak, Steen Rosborg M
Anmeldt 5. februar 2022 fra mobile enheder

Hold nu op en fantastisk oplevelse. Tony og hans personale var bare på!

Man kunne mærke passionen for vin og smagsoplevelser i mad. Samspillet mellem disse. Har sjældent oplevet lignende til disse priser. Michelin værdigt.

Vi kommer igen.

Dato for besøg: februar 2022
2  Tak, markgroentved
Anmeldt 29. januar 2022

Personalet og det var hele personalet, fra ejeren Toni til de søde tjenere og de fantastiske kokke herunder de unge, gjorde det til en utrolig hyggelig aften. Vi følte os virkelig godt behandlet uden var for meget. Dertil kommer at maden var virkelig dejlig, vinene var en oplevelse, og hastigheden hvor med det hele blev serveret var helt passende. Vi fik en fantastisk oplevelse for pengene.

Dato for besøg: januar 2022
3  Tak, Birthe B
Anmeldt 28. januar 2022 fra mobile enheder

Hvis turen går forbi Århus og sætter pris på god mad, så er der her en kulinarisk oplevelse.

Vi fik en 5 retters menu, hvor hver ret var kælet for. Udsøgte smagsnuancer og konsistenser.
Alt til en meget fornuftig pris

Dato for besøg: januar 2022
2  Tak, Compass29195485198

Rejsende, der kiggede på Miro Vin, kiggede også på

Har du været i Miro Vin? Fortæl om dine oplevelser!