“Forkælelse”

FOR LAVE PRISER

Dato for besøg: januar 2022
Tak, lisemehlsen

Anmeldt 2. oktober 2021 fra mobile enheder

Fantastisk vin og madoplevelse.
Vi bestilte 5 retters menu og vinmenu. Sikke en dejlig oplevelse hvor alt bare spillede. Maden var sublim, vinen var skøn, betjeningen var imødekommende og informativ. Tempoet mellem de forskellige serveringer var også perfekt.
Jeg kan kun anbefale en aften hos Tony og hans dygtige team på Mirò.

Dato for besøg: oktober 2021
2  Tak, ASloves2travel
Anmeldt 26. september 2021 fra mobile enheder

Helt klart den bedste madoplevelse jeg længe har prøvet. Betjening, atmosfære, tempo - det var perfekt. Jeg kan ikke sætte en finger på noget. Vi SKAL tilbage:)

Dato for besøg: september 2021
2  Tak, kikibank
Anmeldt 10. september 2021 fra mobile enheder

Fantastik restaurant , gourmet .
Og ejeren er fantastisk til at hygge om kunderne , kan kun anbefales,
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: september 2021
2  Tak, Hasseloe
Anmeldt 30. oktober 2020 fra mobile enheder

Vildt god mad med perfekt parret vin.
Super godt og faktisk en utrolig billig pris, når man ser på menuen og vinen!!

Dato for besøg: oktober 2020
3  Tak, Anders J

Rejsende, der kiggede på Miro Vin, kiggede også på

Har du været i Miro Vin? Fortæl om dine oplevelser!