“Fremragende!”
Anmeldelse af Miro Vin

Miro Vin
nr. 87 af 620 Restauranter i Århus

Vildt god mad med perfekt parret vin.
Super godt og faktisk en utrolig billig pris, når man ser på menuen og vinen!!

Dato for besøg: oktober 2020
1  Tak, Anders J

Anmeldt 18. oktober 2020

Miro minder os om, hvad “gourmet” betyder. Hver eneste af de fem retter var unikke og fantastiske smags- og synsoplevelser. Så utroligt velafstemt og smagfuldt. Vi nørdede i smagene og nød det helt utroligt meget. Vinen bakkede perfekt op om maden, og det rolige og sympatiske personale sørgede for en hyggelig stemning. En perfekt oplevelse!

Dato for besøg: oktober 2020
2  Tak, Linda V
Anmeldt 20. september 2020 fra mobile enheder

En stor anbefaling i Århus - Restaurant Miró
Menu med snacks og 5 retter til 458,00 og tilpasset vinmenu til 468,00 = i alt 926,00 pr.person....... det er en meget FAIR pris
Startede med 3 snacks (her var den eneste fejl - fra vores side - at vi ikke bestilte champgne til, men det må vi gøre en anden gang)
1. ret var Krabbe og dertil fik vi Riesling fra Mosel (Martin Kerper)
2. ret var torsk og dertil fik vi Grauburgunder, Kaiserstuhl, Baden - WOW den var super god.
3. ret var lollandsgris (MUMS ) og dertil Bourgogne Rouge fra Rene Colin - virkelig godt match
4. Ret var Oksehale (ikke lige mig, retten var lidt for stor på det tidspunkt, men gode smage) dertil fik vi Carm, Douro (Portugal)
5. Ret var Havtorn og Råmælk. Igen en WOW oplevelse. Vinen var Riesling, Auslese - meget sød og ikke mig! MEN sammen med retten var den perfekt - godt parret.
Alt i alt en kæmpe oplevelse og vi kommer HELT sikkert igen.

Corona har sat nye begrænsninger, så det var en aften, deres første servering, med mundbind - mest hårdt for personlet, men de var "hvis det er sådan det er, så er det sådan, selvom vi håber at det ikke bliver ved.” Dog kunne det være svært at forstå hvad de sagde om maden og vinen - det er (også) en udfordring med mundbind - men igen, det var første aften.
Der er styr på sikkerheden.

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, henrikgraaev2016
Anmeldt 15. august 2020

Som altid fantastisk mad og vin. Miro overrasker hver gang, vi kommer og spiser. Mad og betjening er altid i første klasse. Maden bliver serveret så det er en fryd for øjet og dernæst en fryd for maven.Det er bestemt en restaurant som er et besøg værd. Vi giver 5 stjerner.

4  Tak, EHARBO
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde bestilt 5 retter med vinmenu, og det er uden tvivl den allerbedste madoplevelse jeg har haft i Århus.
Det skal helt sikkert opleves. Vinen var nøje udvalgt til de enkelte retter, og maden var sublim og delikate i smagene.
Tjernerne var smilende, opmærksomme og yderst venlige.

3  Tak, KatheN_12

Rejsende, der kiggede på Miro Vin, kiggede også på

Har du været i Miro Vin? Fortæl om dine oplevelser!