“Fantastisk mad”
Anmeldelse af Miro Vin

Miro Vin
nr. 87 af 620 Restauranter i Århus
Anmeldt 15. august 2020

Som altid fantastisk mad og vin. Miro overrasker hver gang, vi kommer og spiser. Mad og betjening er altid i første klasse. Maden bliver serveret så det er en fryd for øjet og dernæst en fryd for maven.Det er bestemt en restaurant som er et besøg værd. Vi giver 5 stjerner.

4  Tak, EHARBO

Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde bestilt 5 retter med vinmenu, og det er uden tvivl den allerbedste madoplevelse jeg har haft i Århus.
Det skal helt sikkert opleves. Vinen var nøje udvalgt til de enkelte retter, og maden var sublim og delikate i smagene.
Tjernerne var smilende, opmærksomme og yderst venlige.

3  Tak, KatheN_12
Anmeldt 12. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse! Og hjertevarme Toni, der med glæde og varme fortæller om historien bag. Udsøgt mad, vin - og til hver en tid, en oplevelse jeg gerne gør igen.

Dato for besøg: juni 2020
5  Tak, 628pernillea
Anmeldt 8. juli 2020 fra mobile enheder

Vi valgte deres store menu med vin. Hvilket blev et meget mindeværdigt måltid. Velsmag fra snacks til det søde punktum efter desserten. Alt sad i skabet, var præsenteret super appetitligt og mad/vin kombinationerne var gode. Jeg ville med glæde spise alle retter igen med støste velbehag, og specielt retten med lyssej var noget særligt. Plus Toni er noget helt for sig selv:-) Det er ikke billigt, men jeg syntes de leverer over niveau.

5  Tak, X7178BSthomasr
Anmeldt 20. juni 2020 fra mobile enheder

Byens bedste restaurant... intet mindre. Fra men træder ind ad døren bliver man modtaget som en særlig gæst. Gastronomi på højt plan, hvor alle retter er perfekt afstemte med en meget stor smagsoplevelse til følge. Alle retter er smukke og vinen er et kapitel for sig. Maden er afstemt efter vinen, så her kommer endnu en helt særlig smagsoplevelse. Fra start til slut var denne aften helt fantastisk. Indehaveren er imødekommende og meget vidende om alle vine og retter. Han fortæller ivrigt og begejstret om alt samtidig med at han er fuldstændig nede på jorden. Alle kokkene gav indtryk af at være stolte af hver eneste ret.

Vi kommer snart igen... vi har nemlig en krammer til gode, når omstændighederne igen tillader det.

Giv dig selv en uforglemmelig oplevelse på fantastiske Miro men husk at bestille bord... flere gik forgæves denne aften.

Dato for besøg: juni 2020
5  Tak, 361nannak

Rejsende, der kiggede på Miro Vin, kiggede også på

Har du været i Miro Vin? Fortæl om dine oplevelser!