“Fremragende oplevelse”
Anmeldelse af Miro Vin

Miro Vin
nr. 80 af 632 Restauranter i Århus
Anmeldt 26. september 2019

Super god betjening mad og vin.
Man møder et engageret personale og oplever godt værtskab
Der er i den grad valuta for pengene.
Kan varmt anbefales

Dato for besøg: august 2019
7  Tak, Juul13

Anmeldt 15. august 2019

Som vinelsker er det absolut et must at give sig selv den oplevelse at tage ud og spise på Miro Vin. Maden og vinen er i perfekt balance og komplimenterer hinanden uden lige. Bedre madoplevelser i Aarhus skal man lede længe efter! Derudover er betjeningen altid rigtig god, og hvis man kommer når der ikke er så travlt, så får man ekstra meget opmærksomhed.

Dato for besøg: juli 2019
6  Tak, sushigirl12
Anmeldt 13. april 2019 fra mobile enheder

Hvor har Miro været savnet! Godt de åbnede som Miro Vin med servering igen!
Maden er som altid fantastisk, vinene ud over det sædvanlige - og bliver serveret med kærlighed og opmærksomhed fra både de søde tjenere og ejeren Toni.
Prisen er alt, alt for lav ifht kvaliteten!
5 retter for 295! Dertil kan tilkøbes et væld af vine.
Det er forhåbentlig slet ikke sidste gang vi er på Miro vin!

Dato for besøg: april 2019
5  Tak, FruFys
Anmeldt 31. marts 2019 fra mobile enheder

Det var helt igennem en fornøjelse fra start til slut. Fantastisk mad, super vin, top betjening og dejlige omgivelser. Det bliver bestemt ikke sidste gang vi kommer til den lille perle i Aarhus.

Dato for besøg: marts 2019
6  Tak, LarsboFredsted
Anmeldt 23. november 2018 fra mobile enheder

Jeg har både været på Miro til frokost og fået nogle af deres lækre snacks + om aftenen til lækker 5 retters menu med lækre vine til!

Priserne er rigtig fine og jeg som er studerende kan endda være med.

Toni (ejeren) er ligeså varm og kærlig som altid og køkkenet tryller den ene lækre ret efter den anden frem.

Dato for besøg: november 2018
5  Tak, k_broste

Rejsende, der kiggede på Miro Vin, kiggede også på

Har du været i Miro Vin? Fortæl om dine oplevelser!