“God stemning og god mad”
Anmeldelse af Madklubben Grill

Madklubben Grill
nr. 120 af 648 Restauranter i Århus
Prisklasse: 31 US$ - 69 US$
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen

Vi fik henholdsvis Dorade og kotelet på skaft. Fisken var i top men koteletten var lidt tør. Kartofler og fritter var som de skulle være. Aoili dressingen kunne smage mere af hvidløg. Desserten i form af kage hvor bunden var for hård, men smagen god.
Alt i alt udmærket mas, god stemning og ikke mindst sød, humørfyldt og enlig betjening.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, 6leifl
Madklubben, Markedsføring hos Madklubben Grill, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Leif,

Mange tak for din feedback og dine gode observationer i forlængelse med dit besøg hos os, det er meget behjælpeligt til at oppe os på alle parametre i fremtiden!

Derudover er jeg rigtig glad for at hører, at det alt i alt har været en god oplevelse på vores restaurant og vi ser frem til forhåbentligt at kunne byde dig velkommen i fremtiden.

De bedste hilsner,

Jonathan
Madklubben Grill

Anmeldt 10. maj 2022

Vi startede med en oksetatar, den smagte skønt. Pyntet med dejlige chips og citron-mayo. En lækker starter.
Til hovedret blev der mikset lidt, jeg valgte en striploin med fritter og min kollega valgte en dansk gris med grillede porrer. Det smagte lækkert det hele og tallerknerne blev næsten slikket, det var et godt måltid.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Jakob D
Madklubben, Markedsføring hos Madklubben Grill, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. maj 2022

Hej Jakob,

Tusind tak for din pæne rating - Vi er glade for, at I havde en god aften og nød maden! Jeg giver dine rosende ord videre til personalet, som vil modtage dem med et stort smil.

Vi glæder os til at se jer igen en anden god gang

Katrine, Madklubben Grill

Anmeldt 24. april 2022 fra mobile enheder

Vi har besøgte andre klubber i kæden med succes, og dette skuffede heller ikke. God stemning herunder ikke mindst musik. Godt indrettet med afstand til andre. God og høflig betjening. Og maden var også god. Vi var mad og smagsmæssigt, ikke helt lige så blown away, som vi var det hos navnesøsteren 50m væk. Men det samlede indtryk er stadig positivt og vi skal nok komme igen.

Dato for besøg: april 2022
Tak, Zeventz
Madklubben, Marketing hos Madklubben Grill, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. maj 2022

Hej!

Vi glæder os til at se jer igen en anden god gang

Sofie H, Madklubben Grill Århus

Anmeldt 15. januar 2022 fra mobile enheder

Det var okay. Ikke prangende. Det hele smagte okay. Hovederetten blev serveret på en tallerken hvor der kun lå kødet og tilbehøret blev serveret i skåle ved siden af.

Dato for besøg: januar 2022
Tak, tinnak2014
Madklubben, Markedsføring hos Madklubben Grill, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. januar 2022

Kære Tinna,

Tak for din feedback fra dit besøg hos Madklubben Grill. Vi bestræber os altid på at blive dygtigere til vort arbejde, og her har din tilbagemelding stor betydning for os.

Vi tager naturligvis din observation omkring anretningen af hovedretten med i vores tanker til evt. fremtidige justeringer, og håber på at I ellers havde en fornøjelig aften.

Vi håber at kunne byde dig velkommen igen på en af vores restauranter.

// Katrine, Madklubben Grill

Anmeldt 18. december 2021

Der stod er de havde lækre burgere med sprødt svinekød. Det vi fik var en flad burger, den var ikke meget tykkere end en cheeseburger fra McDonald. Svinekødet var en fed sag. Det mindede mere om flæsk, så mere fedt en kød . Det var ikke indikeret tydeligt på menukortet, ellers havde jeg aldrig valgt retten, herudover var der maks 90 gram kød. Den lækre kålssalat var reduceret til noget der svarede til maks en spiseske. Det var desværre den mest triste burger jeg har spist i umindelige tider. Der blev ikke tjekket op på kvaliteten ved bordet, og vi havde en deadline så vi måtte spise det, der blev serveret. Godt nok slog tjeneren noget af regningen - og der var vi glade for- men måltidet efterlader mig stadig med en træls fornemmelse i maven. Øv. Jeg har ellers tidligere fået fantastisk mad om aftenen, så jeg vælger at tro, at det her er en fejlslagen ret. Men er blevet lidt afskrækket i forhold til at vælge dette spisested lige foreløbig . Desværre.

Dato for besøg: december 2021
1  Tak, Thomsen8660
Madklubben, Markedsføring hos Madklubben Grill, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. december 2021

Hej,

Tusind tak for din feedback fra dit besøg. Vi bestræber os altid på at blive dygtigere til vort arbejde, og din tilbagemelding har stor betydning for os.

Jeg er rigtig glad for, at tjenerne kompenserede for jer på dagen, men jeg beklager naturligvis meget, at maden ikke levede op til forventningerne og at I tog herfra med en træls fornemmelse.

Vi tager naturligvis kommentarerne omkring maden med videre.

Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang :-)

Hav en skøn dag og god jul!

Katrine, Madklubben Grill

Rejsende, der kiggede på Madklubben Grill, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Madklubben Grill? Fortæl om dine oplevelser!