“Varm velkomst og kompetent”
Anmeldelse af KP5

KP5
nr. 147 af 623 Restauranter i Århus
Beskrivelse: En restaurant som gar ekstremt meget op i handværket omkring at lave mad, til fornuftige priser. ALT lavet fra bunden, ingen her hopper over hvor gærdet er lavest, barren er sat højt! Vi gar især meget op i kvalitet i forhold til pris. Vi skaber en helhedsoplevelse mellem mad, vin og stemning.
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Varm velkomst og kompetent betjening, der er
opmærksom uden at være ved bordet hele tiden. Maden er udsøgt, men der var et par fodfejl som trækker lidt ned i vores oplevelse. Da vi fik østers som første gang var med hver sin citron, og fik en portion mere, mente tjeneren at vi jo kunne dele den til rejesalat istedet for en til hver servering....lige friskt nok

Tak, 560sille

Anmeldt 17. januar 2020

Super hyggelig atmosfære og lækkert mad <3 God vin, serveret af enormt kyndig tjener. Maden var super lækker med spændende gennemførte detaljer

Tak, Faina T
Anmeldt 6. januar 2020

Mine 2 venner og jeg, var til nytårsarrangement på KP5. Vi havde glædet os meget og med de 1300 kr. pr mand, som aftenen kostede, havde vi store forventninger. Maden og servicen levede også helt klart op til forventningerne. God behandling, god mad og god vin.

Desværre bliver vi alle 3 ramt af en slem omgang madforgiftning aftenen efter, som varer 3-4 dage om at komme over. Vi har ikke spist sammen andre steder, så når alle 3 bliver ramt, kan det selvfølgelig ikke være fra andre steder.

Vi gør dem opmærksomme på situationen, de beklager og siger de vil vende tilbage. Det gør de så, men med den besked om at ingen andre har oplevet maveonde. Og det var stort set det.

Har man betalt 1300 kr pr snude og alle 3 får madforgiftning, synes jeg bestemt det er på sin plads med en form for kompensation. Ikke et kontantbeløb. Måske mere bare en stor undskyldning og et gavekort til måske en enkelt hovedret en almindelig aften.
Men når det åbenbart kun er os 3, som er blevet ramt, så gør man ikke noget. Det er fandeme for sløjt!

Nu kommer ingen af os selvfølgelig aldrig derhen igen!

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, DanielSV26
Anmeldt 26. november 2019 fra mobile enheder

Bedømt ud fra det ene besøg, virker betjeningen utroligt engageret og arbejder med stor iver for at gøre oplevelsen speciel. Vi spiste tidligt da vi skulle i teateret, der blev spurgt til hvilken bagkant vi havde og det blev overholdt uden panik. Maden var helt igennem super. Vi var 4, bestilte 4 forskellige hovedretter og alle smagte fantastisk. Desserten ligeså. Meget hyggeligt sted i bådehavnen. Kan klart anbefales.

Dato for besøg: november 2019
Tak, TN73
Anmeldt 25. oktober 2019

Jeg bestilte bord til en frokost til to personer. Da jeg fik behov for at rykke reservationen en halv time, blev der svaret hurtigt, og der var ingen problemer (det viste sig så, at vi var de eneste to i restauranten den lørdag middag). Vi sad med udsigt over lystbådehavnen og hele restauranten for os selv. Tjenerne var gode til at holde sig i baggrunden uden at blive uopmærksomme på os (igen; der var kun os). På et tidspunkt tabte min ledsager sin gaffel, og straks efter kom de med en ny.
Maden var i særklasse. Vi fik østers med en cava og dernæst hhv. foie gras og pariserbøf. Begge dele smagte fantastisk. Portionsstørrelsen var fin. Min ledsager måtte levne lidt af den ret voksne bøf, fordi hun blev mæt. Vi bad tjeneren om at finde en vin til maden, og han kom med en rigtig god Chardonnay. Det blev knapt 800 kr., hvilket jo er en sjat for en frokost, men med cava og hvidvin til os begge og helt igennem fremragende mad, var det pengene værd. Vi kommer bestemt igen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, kristianparkf

Rejsende, der kiggede på KP5, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i KP5? Fortæl om dine oplevelser!