“Dejlig aften”
Anmeldelse af Früd

Früd
nr. 107 af 617 Restauranter i Århus

Mig og kæresten var ude for første gang i over et år, siden vi blev forældre.
Dejlig stemning med god mad og god vin. Høflig betjening fra opmærksomt personale

Tak, Jonas71

Dette er ikke en restaurant, nærmere et cafeteria! Tåbelig musik, tjener i en halvnusset sommerskjorte, lys som i en lagerhal og borde uden dug! Havde bestilt deres “fantastiske Früds fristelser” med vinmenu. Lad mig sige det rent ud: Hverken en fryd eller en fristelse! Startede med tre “hapsers”. Alle tre lugtede tydeligt af at have opholdt sig i et køleskabet for længe! Smagen totalt ligegyldig! De stod klar, da vi kom. Gud ved, hvor længe de havde stået der! Forretten var torsk. Nogenlunde! Hovedretten nærmest ligegyldig! Desserten en kvabset kage med en klump sorbet. Eneste positive denne aften var, at de slukkede for musikken, da vi nåede til hovedretten. Og de to tjenere, der virkelig prøvede at tale maden op! “Og på toppen...” Nej, en früd var det ikke!

Tak, Langthjemmefra
juffe, Ejer hos Früd, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej langthjemmefra, tror du er desværre også langt fra virkligheden.
Når du betegner vores krostue som et lagerhal, vores nyindkøbte skjorter som er lige kommet på marked, musikken som tåbeligt o.sv. må jeg indrømme at jeg kun kan beklage at det ikke faldt i din smag. Dog må jeg stoppe dig når du siger at vores frisk tilberedte mad smager af køleskab, så tror jeg du skal få dig undersøgt ved en læge da der noget ikke er i orden med dine smagsløg:-) Desværre kan vi ikke gøre det ret for alle, men burde du fremover selv gøre dig den tjeneste at undersøge om der er duge på bordene, hvis dette er vigtigt for dig, hvis du vil have set på bilderne af vores restaurant kan du ikke have undgået at se det. Det er tåbeligt af dig at skrive en sviner af restauranten på den måde. Du burde skamme dig at kritisere dygtige kokke og tjener og skrive løgne. Næste gang vil jeg anbefale dig at besøge Fredrikshøj, da jeg kan se i din måde at skrive at det nok er det eneste sted i Aarhus som kan indfrie dine forventninger, men der betaler du også det 5 dobbelte.

Anmeldt 13. september 2020

Alle fik husets specialitet, Stjerneskude. En klassikker, men tilberedt med en marinade, som gjorde den perfekt. Betjeningen var oplysende, og man gav sig tid til at besvare spørgsmål.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, peterf887
Anmeldt 11. september 2020 fra mobile enheder

Etablissementet annullerede reservation med 2 dages varsel. Det synes jeg ikke er i orden, desværre.

2  Tak, henningn
juffe, Ejer hos Früd, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. september 2020

Hej Henning. Vi aflyser ikke. Men ringede og gjorde dig opmærksom på at I ville komme til at sidde imellem to større selskaber. Det ville I ikke. Vi ringede og gjorde jer opmærksomme for at yde en service og tilbød jer en anden tidspunkt og kompensation. Desværre kunne det ikke stille jer tilfreds. Derfor håber jeg bare at I fandt et dejlig sted

Anmeldt 10. august 2020 fra mobile enheder

Min kone "faldt" over denne restaurant og den skulle prøves i stedet for Århus C, og hvilken positiv oplevelse med lækker mad og drikkevarer ad libitum. Kan kun anbefale restauranten til andre.

Tak, 100carstent

Rejsende, der kiggede på Früd, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Früd? Fortæl om dine oplevelser!