“Byens Bedst Sushi”

nr. 10 af 627 Restauranter i Århus
Køkkener: Sushi
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Midtbyen

Sota er efter min mening byens bedst sushi restaurant. Den kvalitet, services samt den stemning gør stedet helt unikt og i min optik har det international klasse.

Så bestemt et sted, der kan anbefales.

Tak, nicolai_hommel

Anmeldt 7. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi købte take-away sushi hos Sota. Det er det bedste sushi mad vi nogensinde har spist...mum. det er mad der er lavet og tilberedt ordentlig og med godt håndværk og lækre råvarer..det kan smages...

Tak, karlsmartest
Anmeldt 29. september 2018 fra mobile enheder

En oplevelse lidt ud over det sædvanelige. Restauranten var flot indrettet med en god atmosfære, betjeningen var venlig og behagelig og så var sushien lækker og med lidt anderledes smag end man er vant til.

Tak, Anne E
Anmeldt 28. august 2018 fra mobile enheder

God betjening, havde styr på menukortet og præsenterede maden meget fint. Virkelig det bedste sushi vi har fået. Kommer helt sikker igen.

Tak, Kiki L
Anmeldt 1. august 2018 fra mobile enheder

Vi spiste for 2. gang på Sota Sushi Bar og blev heller ikke denne gang skuffet. Det er intet mindre end uovertruffent i smag og balancering.

Vi fik de 4 starters, 2 spyd og 4 x ruller. 2 voksne gourmander gik glade derfra - også med et par cocktails og japanske øl med grøn the indenfor vesten.

Én af favoritterne var yakitori spydene - dem må man ikke springe over. Men der var ikke noget der ikke var lækkert.

Tak, Nicolai H

Rejsende, der kiggede på Sota Sushi Bar, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Sota Sushi Bar? Fortæl om dine oplevelser!