“Skuffende.”
Anmeldelse af Lima Aarhus

Lima Aarhus
nr. 163 af 620 Restauranter i Århus
Anmeldt 31. juli 2020

Vi fik hhv cebiche og empenadas. Begge dele var skuffende. Empenadas er helt sikkert frosne industrifremstimlede, som så bare får en hurtig opvarmind. Så er 89kr for 3 små stk alt for dyrt. Ligeledes var cebichen skuffende.
Hurtigt blandet sammen, ikke præsentabel, og uden smag. Og igen langt fra 109 kr værd.
Så alt i alt en skuffende oplevelse.

Tak, 119gertn

Anmeldt 4. maj 2020 fra mobile enheder

Hold nu op det var lækkert mad. Vi bestilte en combo og fik forskellige empanadas. Og hvor smagte de dog godt. Vi fik både nogle med kød og nogle vegetariske.
Det er bestemt ikke sidste gang vi køber mad her. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, RikkeToftN
Anmeldt 30. november 2019 fra mobile enheder

Hyggelige omgivelser - med god varme på en kold dag dejlig, let mad og super imødekommende personale!

Dato for besøg: november 2019
Tak, pernillep227
Anmeldt 21. oktober 2019 fra mobile enheder

Mega hyggeligt sted. Dejlige empanadas, god kold Peru-øl.
Afslappet asmosfære, mange unge studerende men god plads til frokost sådan en kedelig oktoberefterårs dag.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, dorthean2017
Anmeldt 28. september 2019 fra mobile enheder

Super lækkert mad, virkelig god betjening og maden kom hurtigt efter bestillingen, og det smagte godt, opmærksom betjening der kom forbi flere gange for at høre om alt var ok. Pris niveau også rigtig fin

Dato for besøg: september 2019
Tak, 547kennyb

Rejsende, der kiggede på Lima Aarhus, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Lima Aarhus? Fortæl om dine oplevelser!