“Mega lækkert smovsemad 👌🏼”
Anmeldelse af Klokken Aarhus

Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 30. juni 2020

Mega lækker smovsemad
Go gammeldaws mad serveret i smuk stil
Samt fantastisk betjening og virkelig hyggelig omgivelser
Vi undrede os over at vi var maks antal gæster og god musik i højtaleren men stadig sad vi og kunne snakke sammen uden at hæve stemmerne som gjorde det bare meget mere hyggeligt
Men helt klart der, vi tager hen næsten gang igang

Tak, Tourist700535

Anmeldt 19. juni 2020

Dejlig sted, lækker mad, og der er masse af det. Sød personale.
Et sted der helt sikkert skal prøves igen.

Tak, Henrik P
Anmeldt 8. juni 2020 fra mobile enheder

Vi, 2 veninder, spiste vores frokost her i dag. Valget faldt på den berømte smørrebrød, som smagte dejligt. Vi var imponeret over den gode service, som var venlig og præcis, og hyggeligt at udveksle nogle ord med tjenerne. Vi valgte også at tage kaffen her, og vi var faktisk lidt i tvivl om vi “ hængte ud” lidt for længe, hvilket venligt blev afvist af personalet.
Lidt Memory Lane er der også ved at sidde i Wienerhallens tidligere lokaler, hvor vi har danset som unge og har mange gode historier at fortælle om.

Tak, 748Rita
Anmeldt 8. juni 2020

Altid en fornøjelse at komme på Klokken og spise smørrebrød - solide stykker - god kvalitet af råvarer og super smag.
Og ja de har også andre gode retter - så prøv det :-)

Tak, thomaslJ7336CA
Anmeldt 28. maj 2020

Havde for nylig en forretningsforbindelse med på Restaurant Klokken. Det var helt igennem en fantastisk oplevelse. Servicen var i top og maden er måske det bedste du får i Aarhus, hvis du ønsker klassisk dansk mad! Kan kun give mine varmeste anbefalinger videre.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 646klausj

Rejsende, der kiggede på Klokken Aarhus, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Klokken Aarhus? Fortæl om dine oplevelser!