“Firmajulefrokost”
Anmeldelse af Klokken Aarhus

Klokken Aarhus
Reservér med
Klokken Aarhus er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 2 af 627 Restauranter i Århus
Anmeldt for 1 uge siden

Årets firmajulefrokost i Klokkens hyggelige lokaler med søde tjenere gjorde det til en perfekt aften.

Tak, Lars S

Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Vi besøgte klokken for første gang, og det var et positivt besøg. Super god betjening, og lækkert mad fik vi serveret. Da jeg ikke kan lide sild, fik jeg serveret en lækker rejecocktail i stedet for uden ekstra betaling. Det er god service!
Klokken skal helt sikkert besøges igen, og anbefales til andre

Tak, 927rikken

Hvis i er alvorligt sultne eller trænger til en madoplevelse af højeste kvalitet så er "smørebrød ad libitum" på Restaurant Klokken mit første valg! Hold nu op hvor var det lækkert og udsøgt udvalg af snaps. Personalet er velklædt og stemning er rolig!

Tak, Peter_glad_for_mad

Virkelig hyggelig sted med god gammeldags dansk mad - i store portioner.

Samtidig er tjenerne også super venlige, så det er bestemt ikke sidste gang vi spiser her.

Tak, hojbo

Tak til jer for jeres fine betjening og lækkert mad. Sikke en oplevelse! Vi var mødt med smilende imødkommende personale, maden og desserten var super lækkert og en rigtigt hyggeligt atmosfære. Vi kommer tilbage! :D

Tak, LizRamona

Rejsende, der kiggede på Klokken Aarhus, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Klokken Aarhus? Fortæl om dine oplevelser!