Helt sikkert besøgsværd!

Anmeldt d. 10. december 2019
annak736
fra mobile enheder
Madmarked med takeaway på Waiteer app.

Anmeldt d. 18. september 2019
748Rita
Århus, Danmark
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Århus
fra 39,64 $
fra 199,88 $
fra 53,28 $
fra 21,05 $
Anmeldt d. 10. december 2019 fra mobile enheder

Verdens sødeste personale, dejlig pizza, lækker kaffe. Vores søn kan ikke tåle gluten; selvom det var sent og de ikke havde noget decideret glutenfrit på menuen, så lykkedes det dem at trylle en spændende ret til ham. Det kalder jeg for en god service!

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, annak736
Anmeldt d. 18. september 2019 fra mobile enheder

Madmarkedet blev indviet august 2017. Jeg var så heldig at deltage som gæst og husker endnu glæden blandt Århus Ø’s beboere over nu at kunne købe brød, delikatesse og mad så tæt på boligen. Smagsprøverne, som blev serveret i rigt mål, dokumenterede på dagen, hvad der ventede os, Vi har flittigt købt gode sager som Croissants og Den høje snegl, som blot er eksempler på det gode brød, som Mib laver og også har gjort sig fortjent til at være indstillet til Århus Bedste, som er den årlige konkurrence i Århus.
Det er kvalitet og gode råvarer, man får her. Vi har købt påskeæg og fine chokolader til gaver. Indpakningen er værd at bemærke. Vi har købt pesto, knækbrød, småkager og gode oste, som udover eget brug egner sig til visitgaver, og det er en populær specialgave.
Nu er Mib kommet med på den nye App, Waiteer sammen med andre take-awaysteder i Århus. Her ser vi bl.a. smørrebrød, den berømte flæskesandwich og de ligeså berømte gourmetpizzaer. I appen bestilles til afhentning , og bor man lidt længere væk end ÅrhusØ kan den mod betaling udbringes. Vi indviede selv den nye app med køb af smørrebrød, som var så store, og som vi deler 1 stk til 2. Mib laver mad mange steder, senest Væddeløbsbanen og Tirstrup Lufthavn, og maden borger for kvalitet.
Okkels is er velsmagende og kom til øen allerede i 2017, som vi husker det.
Senest har vi i sidste uge booked en hovedret efter ønske til fødselsdag for 9 personer. Vi fik den skønneste middag med pighvar og masser af tilbehør og brød fra bageriet til stor glæde for vore gæster og os.
Vi nyder meget at have Mib og deres høje kvalitet på Århus Ø. Man kan altid reservere eller forudbestille, hvis man vil være sikker på, at der er skønne Croissanter på hylden.
Mib er, som de fleste mennesker allerede ved, en stor virksomhed, men det er også værd at nævne, at man i bygningens store køkken hver 1. onsdag i måneden laver fællesspisning for Århus Ø og andre i restauranten, hvor man kan tilmelde sig med venner og familie efter først til Mølle princippet og 100 kr. pr deltager.
Endelig har vi altid kun mødt høj service og meget behagelige mennesker.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, 748Rita
Anmeldt d. 11. juli 2019 fra mobile enheder

Rigtig gode pizzaer der adskiller sig fra mængden. Kreativt fyld og høj kvalitet.
Priserne ligger i den høje ende.
Sted der har højkvalitets produkter.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, AllanN732
Anmeldt d. 8. maj 2019 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg bor lige i nærheden, derfor har vi efterhånden været forbi en del gange.
Vi har dog efter gentagende dårlig service og ringe udbud, valgt at bruge vores penge et andet sted.

Vi har gentagende gange oplevet tørre boller og tørre/kedelige hindbærsnitter, næsten uden marmelade i.

Vi er gentagende gange blevet mødt af arrogante medarbejdere, og en manglede forståelse /anerkendelse af vores frustrationer. Personalet er enormt dårlige til at tage kritik til sig/ og evt. Videre.

Man får ikke bare lige tilbudt andre boller hvis dem man købte var så tørre at de næsten var uspiselige.

Deres pizzaer er helt vildt dyre og ikke vanvittigt gode. Vi har endda prøvet flere forskellige.

Derudover er det næsten ikke til at bestille take away, da ovnen ikke har været tændt, er i stykker ellers er det man har udset sig udsolgt med det samme.

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, yuliabelrus
Anmeldt d. 16. december 2018 fra mobile enheder

På Aarhus Ø ligger MIB madmarked. Der kan man købe gourmet specialiteter hver dag fra 7-20 - take away. Super lækkert. Vi fik 2x2 stk smørrebrød. 30,-/stk. Virkelig fair pris. Og kvaliteten i top. Næsten alt hjemmelavet. Deres brød og kager er også rigtig gode. Glæder mig til vi skal prøve deres pizza. Nogle synes prisen er lidt i den dyre ende. Men der er tale om gourmet. Ikke jaka-bov pizza. I min optik hænger pris og kvalitet sammen hos MIB. 4 prikker for kvalitet og udbud, den 5. prik for at udvide byens ellers store udvalg - fra øverste hylde.

Dato for oplevelse: december 2018
Tak, SKOvergaard