“Godt håndværk - det lskr vi.”
Anmeldelse af Two Socks

Two Socks
nr. 81 af 622 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: I hjertet af Smilets by finder du TWO SOCKS – en unik Ginbar med integreret butik, som tilbyder et eksklusivt Gin-udvalg. Med det autentiske udtryk for øje inviteres I indenfor i TWO SOCKS’ rustikke lokaler, som danner rammerne om en afdæmpet og rolig atmosfære toppet op med stemningsfyldte toner af behagelig lounge musik. Er du Gin-entusiast eller blot en nysgerrig nybegynder, står vi også altid klar til en spændende snak om vores handcrafted produkter, udvikling af opskrifter igennem vores Gin Innovation Lab samt historierne bag de forskellige Luksus- og Premium Gin. Hertil kan vi også varmt anbefale en spændende Ginsmagning, hvor der er rig mulighed for at gå på opdagelse i vores Gin-univers.

Godt håndværk - det lskr vi. På Two Socks kommer man i hænderne på ægte håndværkere der kan deres kram. Perfekt sted at slutte en god aften med gode venner.

Tak, jan_t_henriksen

Anmeldt 22. maj 2020 fra mobile enheder

Vi var 4 og det var en rigtig god oplevelse at kunne blive mere klog på gin . Vores personlig Gin ekspert ,Jonas som hjalp os at nyde vores Gin menu ( vi fik menu 3 -det var 5 x gange spændende gin drinks) .
Jonas ved utrolig meget om gin ,og så er det jo en oplevelse at få når en går op med passion i sit arbejde .
Two socks er nem at finde ,centralt i byen har super indretning ( både for par ,venner,første date og lige som os 2 par venner) .
Vi fik faktisk også tapas og de kan også finde ud at servere glutenfri brød ( bare giv besked ved bestilling af bord) .
Næste gang jeg skal købe gin til mig eller i gave —købe jeg hos eksperter i Two socks . Priser er gode og udvalg er stor .
Tak ,vi kommer igen .

Dato for besøg: maj 2020
Tak, JannaL73
Anmeldt 8. februar 2020 fra mobile enheder

Super personlig betjening, hyggelige lokaler, og så har de en stor viden om alle deres gin. Jeg er fan!

Tak, NannaSk
Anmeldt 4. januar 2020 fra mobile enheder

Hvis man er til Gin - får man en stor oplevelse. Klart er besøg værd. Dejligt at opleve passion og engagement langt ud over det sædvanlige. Stort tak - vi kommer igen.
Eneste anke - fruen lærte at drikke gin

Tak, JohnBirkmoseAndersen
Anmeldt 17. december 2019 fra mobile enheder

Hvis man kunne give 10 stjerner, havde jeg uden tvivl gjort dette. Skjult perle som har alt inden for g/t. Uden tvivl et sted der er værd at besøge!

Dato for besøg: december 2019
Tak, Jonasengberg

Rejsende, der kiggede på Two Socks, kiggede også på

Har du været i Two Socks? Fortæl om dine oplevelser!