“Lille stykke Italien i Århus”
Anmeldelse af Prezzemolo

Prezzemolo
nr. 76 af 622 Restauranter i Århus
Anmeldt 8. juli 2020 fra mobile enheder

Vi droppede tilfældigt forbi til en frokost og blev bestemt ikke skuffede. Vi fik en pastaret hver (en carbonara og en med svinekæber) og begge retter var al dente og smagte vidunderligt. Man får nyrevet ost på (kan vælge mellem to forskellige) på ægte italiensk vis. Et glas rødvin til 80 kr og en italiensk øl til 75 kr er måske inden dyre ende, men absolut alle pengene værd. Lækket lille sted!

Tak, 422katrinea

Anmeldt 20. maj 2020

Vi fik desværre en dårlig madoplevelse (men smagen var i tip top!), så de valgte at kompensere ved at maden var gratis og vi kun betalte for drikkevarer.
Så vi gik på ingen måde utilfredse, men glade og mætte derfra.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 917linee
marcodM3188GD, Ejer hos Prezzemolo, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. maj 2020

Tak Linee Vi beklager igen for vores fejl

Anmeldt 6. februar 2020

Vi fik en risotto med landspegepølse uden ret meget spegepølse, der smagte meget salt. En pasta med lam, der smagte meget af salt og med få lammestykker. Hvorfor undgår man helt det grønne? Intet grønt overhovedet, det lever ikke op til en sund og klimavenlig livsstil. Dyrt ift. hvad vi fik. P.S. vinen var god.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, AaseC14
Anmeldt 22. december 2019

Vi blev modtaget af en ung italiensk tjener, som studerer i byen. Vi var seks som spontant gik herinde en fredag aften og vi bestilte både forretter og hovedretter til deling. Antipasti, pasta, risotto med mere.
Alt var fremragende lavet og med et glas hvidvin til var det perfekt.
Canolli og tiramisu til dessert var ligeledes fremragende lavet.
Prezzemolo er vel en af de mest positive overraskelser jeg har oplevet længe, og er den bedste italienske restaurant jeg har spist på uden for Italien.
Virkelig godt gået guys og til fornuftige priser, og med super betjening.

Dato for besøg: december 2019
Tak, steenv_13
Anmeldt 5. november 2019

Maden var god, men der var ikke ret meget af den ift. prisen. Vi blev ikke mætte af en enkelt hovedret, så man skal nok medregne en forret. Rigtig hyggeligt sted og venlig betjening.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Stine H

Rejsende, der kiggede på Prezzemolo, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Prezzemolo? Fortæl om dine oplevelser!