“Fantastisk menu”

ons. 29/9
20:00
nr. 114 af 626 Restauranter i Århus
Anmeldt 10. august 2021

Fantastisk mad til en fantastisk pris. Hyggelige lokaler i den gamle del af Ceresbyen. Kan klart anbefales

Dato for besøg: juli 2021
Tak, P6367CEemmal

Anmeldt 25. juni 2021 fra mobile enheder

Utrolig lækker og smags sanselig oplevelse både et utrolig lækker delikat 12 retters menu og dertil aromatisk smags oplevelser af lækker vin menu

Dato for besøg: maj 2021
Tak, larshansenribe
Anmeldt 23. juni 2021 fra mobile enheder

Dejlig 8 retters menu med en stor variation af råvarer og spændende sammensætning der udfordrer dine smagsløg. Ølmenuen bestående af 4 øl, komplimenter de 8 retter rigtig godt.
Hver ret og øl blev præsenteret rigtig godt, med mange gode detaljer og baggrundshistorie.
God service!
God mad!
Og gode øl!

Kommer helt sikkert igen
Tak for mad.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, nikolajCSH
Anmeldt 15. december 2020 fra mobile enheder

Først havde vi banko i kælderen og bagefter nød vi en lækker 6-retters delemenu.
Fantastisk smukke lokaler, dejlig mad og god service. Anbefales højt.

Dato for besøg: november 2020
Tak, MajseK1
Anmeldt 21. november 2020

Malt var en fantastisk oplevelse, hele vejen rundt, maden (8 retter) var helt unik, lokalet fantastisk og vores tjener Ruth hun var i en klasse for sig selv, super professionel og med en personlighed som vi aldrig har oplevet før nogen steder..

Vi kan kun varmt anbefale Malt til alle der er i Århus.

Dato for besøg: november 2020
Tak, larspB8633IT

Rejsende, der kiggede på Malt Restaurant & Lounge, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Malt Restaurant & Lounge? Fortæl om dine oplevelser!