“Mad og vin oplevelse ”
Anmeldelse af Basso Aarhus

Basso Aarhus
nr. 8 af 721 Restauranter i Århus
Prisklasse: 250 kr. - 495 kr.
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: Casual Social Dining i hjertet af Aarhus. Hos Basso Aarhus tager vi vores gæster gennem en længere rejse med en Tasting Menu bestående af 10-13 serveringer. Her får gæsterne mulighed for at smage mange forskellige retter og få mange forskellige indtryk under én samlet middag. Vores Tasting Menu skifter efter sæson, men er altid stærkt inspireret af det italienske køkken. Med en naturlig respekt
Anmeldt 1. marts 2023 fra mobile enheder

Mad og vin oplevelse
Familie på 5 voksne, havde den hyggeligste aften på Basso. Vi fik 13 retter og vinmenu. Blev godt modtaget ved bordet af tjeneren, sød ung mand, der fortalte om maden og vinen . Det var en oplevelse, da flere i selvskabet er mad interesseret. Mellem retterne spurgte tjeneren om vi ville vente lidt med næste ret og det var dejligt med god tid og ro til at spise. En super oplevelse.

Tak, transmittinglive
DiningSix Kundeservice, Gæsteansvarlig hos Basso Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. marts 2023

Hej Transmittinglive,

Tak fordi du brugt tid til at vurdere din oplevelse hos os. Det sætter vi stor pris på!

Mvh Rikke, Basso Aarhus

Anmeldt 19. februar 2023

Følte os velkomne lige fra vi trådte ind af døren til 10 lækre retter og et glas bobler

Fantastisk dejlig mad og dertil en meget kompetent betjening (Laura F.) gjorde aftenen perfekt.

Vi kommer meget gerne igen.

Tak, Lars D
DiningSix Kundeservice, Markedsføring hos Basso Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. februar 2023

Hej Lars,

Mange tak for denne fine anmeldelse!
Vi er glade for at høre at i nød besøget, både med maden og servicen.

Vi håber på at se dig igen snart.

Mvh. Simon, Basso

Anmeldt 14. februar 2023 fra mobile enheder

Vi fejrede min kærestes fødselsdag, hvor jeg i forvejen havde spurgt til at få et lille flag sat bordet og det fik vi.
Vi blev betjent af en herlig fyr ved navn Lauge. Hans service niveau var virkelig i top og man følte sig meget godt tilpas. Han gav os tid til at nyde maden og drikke vores vin færdig, inden næste ret kom på bordet.
Ikke sidste gang vi kommer her

Tak, SVNislesen
DiningSix Kundeservice, Gæsteansvarlig hos Basso Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. februar 2023

Hej SVNislesen

Tusinde tak fordi du har brugt tid til at vurdere din oplevelse hos os, og den flotte anmeldelse.
Det sætter vi stor pris på!

Vi er glade for at høre at du havde en fantastisk aften og oplevelse hos os. Det varmer vores hjerter.

Vi håber på snart at kunne byde jer velkommen igen!

Du ønskes en dejlig dag.
Nina //Basso Aarhus

Anmeldt 13. februar 2023

En 10 retters smage menu, virkelig godt, veltilberedt og helt uhørt billig. Venlig og kompetent betjening.

Tak, poulf991
DiningSix Kundeservice, Gæsteansvarlig hos Basso Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. februar 2023

Hej Poulf991,

Mvh Rikke / Basso Aarhus

Anmeldt 13. februar 2023 fra mobile enheder

Vi fik en søndags Tasting, hvilket var en fantastisk god oplevelse.
Maden var helt perfekt og mad masser af gode smage, ligesom det skal være, personalet var yderst opmærksom og vi manglede på intet tidspunkt noget.
Kan kun varmt anbefale en Sunday Tasting, vi kommer helt klart igen.
Tak👏

Tak, larsp64

Hej Larsp64,

Mvh Rikke / Basso Aarhus

Rejsende, der kiggede på Basso Aarhus, kiggede også på

Har du været i Basso Aarhus? Fortæl om dine oplevelser!