“God mad og fin service, men...”
Anmeldelse af Basso Aarhus

Basso Aarhus
Reservér bord
fre. 27/11
20:00
nr. 6 af 620 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: Casual Social Dining i hjertet af Aarhus. Hos Basso Aarhus tager vi vores gæster gennem en længere rejse med en Tasting Menu bestående af 10-13 serveringer. Her får gæsterne mulighed for at smage mange forskellige retter og få mange forskellige indtryk under én samlet middag. Vores Tasting Menu skifter efter sæson, men er altid stærkt inspireret af det italienske køkken. Med en naturlig respekt
Anmeldt 10. august 2020

Rigtig dejlig mad og fin service, dog med et enkelt men i servicen. Da vi ankommer får vi to drikkekort, og derefter siger tjeneren at imens vi finder drikkelse, så vil han hente en flaske vand til os. Altså han siger at han gør det, men ikke noget med at spørge om vi vil have det - hvor vi så ser på regningen at han har sat 50kr. for denne ene flaske vand (25kr. pr. person ad libitum) - for noget vand vi ikke BEDTE om, men nærmest fik presset ned over hovedet. Vi var ikke klar over at det kostede penge, da han ikke nævnte noget som helst om det, og heller ikke spurgte os om vi ville have det. Det er altså en mærkelig måde at køre en forretning på, ved at lade sine gæster blive overrasket ved regningen. Og så 25kr. pr. person for taphanevand?!
Så til jer som ikke har spist her før - vær opmærksom på at sige hurtigt nej til tjeneren hvis han er på vej hen i baren for at hente det dyreste vand i Danmark (vel og mærke hvis I ikke ønsker det).
Ærgerlig at denne oplevelse skulle ødelægge en ellers hyggelig aften med god mad.

Tak, emiliedue
Kundeserviceafdeling, Gæsteansvarlig hos Basso Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2020

Kære Emilie,
Mange tak for din anmeldelse af Basso.
Det tyder ikke på at I har fået den service som vi ønsker at give vores gæster - den tager vi med videre internt, for vi er selvfølgelig ikke ude på at snyde vores gæster.
Vil du sende mig detaljer om jeres booking på info@bassoaarhus.dk?

Dbh
Sophie, Basso Aarhus

Anmeldt 7. august 2020

Mit første forsøg med Social Dining, men helt sikkert ikke det sidste.
10 serveringer, nogle store, nogle små, men alt i alt nok til at man bliver mæt. Jeg fortrød dog, at jeg ikke havde købt de 13 serveringer i stedet. Det hele var så lækkert, at jeg kunne have blevet ved.
Ved de første 9 serveringer fik man fantastiske smagsoplevelser, som blev længe i munden, desserten var det eneste lille minus ved oplevelsen. desserten bestod af rabarber m.m. i en “rede” af bagt mørdej, man sad tilbage med et lidt trist og tør fornemmelse i munden.
Dette til trods vil jeg alligevel give stedet topkarakter.
Vi fik den billigste hvidvin til maden, og til prisen var den fremragende.
Lokalerne i kælderen var stilfulde og hyggelige, og der var god afstand imellem bordene.
Betjeningen var super, humoristisk, høflig og informativ

Tak, TomRasmussen
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Utrolig stor smagsoplevelse. Fik den store menu med 13 retter - alle meget lækre. Det er anden gang jeg besøger stedet og bestemt ikke sidste gang. Meget venlig og opmærksom betjening.

Tak, Cmbhoutlook
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Maden er utroligt godt lavet, en fornøjelse.
Vi fik deres store menu samt vinmenu dertil.
Desværre hænger deres vin valg dårligt sammen med maden efter vores mening, det virker som om det er mere vigtigt at koldt og varmt mad følges end at det passer til vinen.
Feks. Får man 3 kolde serveringer med kammusling og kalvetatar til en tør vin, med en forklaring om at det er fed mad, næste ret er så en fed vin en meget fed risotto.
Man følger lidt det er salgsgas.

1  Tak, kimrM8066UC
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Vildt lækkert mad, dejlig stemning og et fantastisk personale som formår at servicere gæsterne. Vi kommer gerne tilbage en dag

Tak, Steffen H

Rejsende, der kiggede på Basso Aarhus, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Basso Aarhus? Fortæl om dine oplevelser!